Comment.

läsare om Hazy morning.:
Vad roligt att du delar med dig av dina hårtips för du har nog verkligen ett härligt svall! :)
Blev lite nyfiken på produkterna, är det serien Extreme från Redken som du använder? Och vet du om man kan köpa Biosilk-produkter i Sverige?
Ha en bra dag!


SVAR: Tack vad roligt att du tyckte om det! Det stämmer alldeles rätt, det är serien extreme från redken jag använder! Kör först shampoo, sen såklart balsam, sen kör jag en efterbehandling som jag använder som heter ¨anti snap¨. Allt från redken och serien EXTREME. Sist men inte minst serumet från biosilk. Det finns hos biosilk återförsäljare, ex hos utvalda frisersalonger! Kolla in där! KRAM tilda

Kommentarer
Postat av: Bjärsa (blogghataren)

ÅÅhhhh!! Den måste jag också köpa! :P hahhahah

2010-02-20 @ 20:29:43
Postat av: Anonym

SPRING O KÖP MIKAEL!!! =) hahaha

2010-02-20 @ 21:35:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0