Hazy morning.

God morgon!
Har precis tryckt i oss knäckemackor med kokt ägg! Så gott!
Idag är det lite disigt, så då passar vi på att springa på stan istället, lite shopping är ju aldrig fel!
Det var någon som undrade om jag hade löshår i mitt hår och svaret är NEJ! Jag har aldrig haft i löshår utan det är mitt egna hår! Jag har väldigt tjockt hår av naturen! Men då ska se min moster och mina kusiner! Där pratar vi tjockt hår! Så det sitter väl i släkten, hehe! Däremot tar jag hand om mitt hår och använder bra produkter då mitt hår är ganska behandlat av alla slingningar, färgningar osv. Jag använder produkter från redken. Shampoo, balsam, efterbehandling och silkesdroppar! Silkesdropparna är helt fantastiska, håret blir babylent och så lätthanterligt! Det rekommenderas! Sen så tvättar jag mitt hår max 3 ggr i veckan! Du sliter massvis på håret om du tvättar det varje dag! Lite expertråd från en icke expert! Och förresten, blir så glad för alla söta/fina/snälla kommentarer jag får! tack!
Nähä sötingar, nu pyser jag, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: läsare

Vad roligt att du delar med dig av dina hårtips för du har nog verkligen ett härligt svall! :)

Blev lite nyfiken på produkterna, är det serien Extreme från Redken som du använder? Och vet du om man kan köpa Biosilk-produkter i Sverige?

Ha en bra dag!

2010-02-20 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0