picasso.

Har varit iväg hos min barnmorska/doktor för kontroll av lilla mini och mig! Mini är en aktiv liten rackare som har fixerat sig och trycker på bra nertill! Allt såg fint ut och mini växer på i sin egna lilla takt och hade ökat bra i vikt sedan förra veckan, så himla skönt att höra och det märks på min mage, nu är den enorm!
Kan den verkligen växa mer nu?
.




shorts/ zara bag/ lv sneakers/ dolce&gabbana kimono/ h&m
.
Nu ska jag lägga mig ner på madrassen och läsa barnböcker! Inatt får vi också besök av micke & maja! Mys.

Just got home from my doctor. Were there to check out if mini is doing well.
Oh yes, the weight has increased from last week, perfect. Really start to wonder now if my stomach can get any bigger, haha!

GLÖM inte bort tävlingen och erbjudandet här!

Kommentarer
Postat av: Marie

Känns de inte helt sjukt att hela världen vet om lika mycket som du o din kille om eran bebis?!



Är inte graviditet något man håller för sig själv o sina vänner!?



Herregud

2011-09-05 @ 16:15:08
Postat av: Anonym

Btw, marie. Ni vet en sådan liten del om bebis mot vad vi vet, såklart!

Det är bara en pytte liten del som ni får vara med o veta. Resten av allt spännande och det ¨hemliga¨ berättar jag ju inte allt om!!

Marie, Jag vill berätta för hela världen att jag ska bli mamma! Att vänta barn är bland det största jag ngnsin varit med om och att inte berätta det känns konstigt! Det är/har blivit/ kommer att bli en sådan stor de av mitt liv så svårt att inte ¨dela¨ med mig här!



Däremot när bebis är född så vet jag inte om jag kommer att ¨dela¨ med mig av det till er! (Med bilder osv) Vi får se hur jag känner då!



Tycker du det är konstigt med detta så skippa raderna och sluta läs!



Btw, jag berättar en sådan liten del till er om bebis! Såklart jag INTE berättar allt. Mycket håller vi för oss själva och där vet ni inget! Så kommer det också att förbli! Nu vet du detta!

2011-09-05 @ 17:19:28
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Pi - Mamma i Oktober!

Sv: Hela 400? :D Det var bra jobbat av mini! Ingen aning vad våran lillkille väger nu faktiskt. Tillväxtultraljud är inte så vanliga här.. Men får se om de skickar mig på ett till :) Men skulle gissa på att han ligger nånstans på 2500 g!

2011-09-05 @ 17:54:10
URL: http://thelittlefamily.blogg.se/
Postat av: Pi - Mamma i Oktober!

Har de sagt procentuellt hur mkt "mindre" mini är? :) Sist var våran 12 % mindre.. Det gör ju så klart ingen det lilla, får väl se det som något bra så man kanske slipper klämma ut en soffgrupp haha.



Allting är helt klart! Förutom ett bäddset till vagnen.. Får se hur man löser det! Blir ju kallt i vinter och åkpåse blir bara knöligt i emmaljungan som vi köpt.



Ni då? :) Vad blev det för vagn förresten? Kraaam

2011-09-05 @ 18:01:54
URL: http://thelittlefamily.blogg.se/
Postat av: Ebba

Va fin du är! Tänkte passa på att önska ett Stort Lycka till inför den stora dagen om lillen skulle vilja titta ut snart :) Ta hand om dig! Kramar

2011-09-05 @ 18:41:35
Postat av: Natha

Så snygg kimono.

2011-09-05 @ 20:15:36
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, jag vill varken spamma eller göra reklam, utan bara sprida en rätt så viktig sak vidare, något du gärna kan sprida vidare till vänner och bekanta om du vill :) Jag har nyss startat en web-butik där jag säljer handgjorda pärlarmband där en del av intäkten från varje armband går till barncancerfondens välgörande ändamål. Så feel free to spread it around om du vill

2011-09-05 @ 20:22:35
URL: http://speroarmband.com
Postat av: Anonym

ebba; tusen tack! Ja nu jäklar är det inte länge kvar, tjohoooo! tusen kramar <3

2011-09-05 @ 21:26:22
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg skjorta!

2011-09-05 @ 21:40:31
URL: http://lifeasemelieknowsit.blogg.se/
Postat av: Malin

Roligt med besok!

2011-09-05 @ 22:08:29
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har en fråga, kan du prata grekiska? Du har ju bott där ett tag nu så jag undrar om du lärt dig någonting? :)

2011-09-05 @ 22:11:04
Postat av: S

shit snart är det dags för dig!! är du inte rädd?!

2011-09-06 @ 00:15:15
Postat av: Linda

Syns inte ens att du är gravid

2011-09-06 @ 06:32:23
Postat av: Kirby

First off, still loving the blog as always, and even pregnant you are still easily the most fashionable person!



I am in loooove with that kimono top from H&M, did you get it recently, would it be in stores now?



Thanks, and keep up the great work!

xox kirb

2011-09-06 @ 09:07:38
Postat av: nadja

hej jag har en fråga kan man bada basu då man är gravid?vet du nått om det

2011-09-06 @ 09:46:49
Postat av: Anonym

Nadja; jag vet ej om man får basta när man är gravid, tror dock inte det är en sådan bra idé då bebisen inte svettas ut/bort på samma sätt som du! Rådfråga m din barnmorska el kolla m ngn läkare! jag skukke avstå!



Då ska du se mig från sidan, magen är ENORM!



kirby, thank u alot! I bought it for like 2 weeks ago.. call h&m and see if they still got it... love it! so comfy! xooo

2011-09-06 @ 14:11:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0