romantic dinner with my love.

Kom nyss hem. Har varit ute och käkat god mat med kärleken!
M, du är det bästa jag vet och jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig! hubba&bubba forever!
-
dress: vero moda shoes: michael kors bag: chanel blazer: h&m
-
Vädret idag har varit underbart och jag har nu fått ordentligt med färg, trots spf 30.
Mina fräknar, eller flugskitar som min farmor kallar dom har blivit fler, mycket fler!
Jag hatade dom som liten men älskar dom nu. Fräknar hör sommaren till!

Kommentarer
Postat av: MAJA HURTIGH

Supersnygg klänning! Jag älskar också fräknar :) så himla sött.

2011-05-02 @ 23:56:50
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: elsa

Hej ! Vill bara säga att du är så otroligt vacker,& du verkar så väldigt godhjärtad. Din blogg är så fin och bra. Blir så glad varje dag när jag läser din blogg, fortsätt som du gör! kram

2011-05-03 @ 07:46:39
Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

Snyggt

2011-05-03 @ 08:45:32
URL: http://danajs.spotlife.se
Postat av: johanna

Hej! Härlig outfit! Lite Chanelutfrågning... Planerar att köpa en flap i London om några veckor, kände på ett par i Florens tidigare men kunde inte bestämma mig för size eller material. Efter lite forskning verkar det som att caviar passar bäst när man ska ha den till vardagsväska?! Inte lika ömtålig som lambskin, har du samma uppfattning? Vilket material har du och har du impregnerat din, i sådana fall med vad (man vill ju inte ställa till det) Slutligen, vilken storlek har du? Tackar på förhand! Ha en bra dag!

2011-05-03 @ 10:32:03
Postat av: Anonym

Fining där!!



Du är ju alltid brun din lilla sparv.

Jag såg precis att det snöat i Sverige, fy fasiken..

Tänkte precis klaga på att vi har det lite kallt här i Holland idag för det är "bara" 15c ..får nog ta tillbaka det :) .



Nu ska jag väcka lilla Mille..



Saknar dig!!

2011-05-03 @ 10:32:44
URL: http://ninaowernbloom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Johanna, jag har lambskin och storlek jumbo! Den näst största från serien. Jag har inte impregnerat min ännu, men jag sköter den väl när den inte används! När den står i hyllan så proppar jag den med papper el liknande så att den inte säckar ihop! Såklart är den ömtålig men när du har en sådan dyr väska så sköter du den därefter, af jag! :) Mina väskor o skor är mina bebisar och jag reser alltid med deras respektive dustbags, jag behandlar dom med kärlek! :)

2011-05-03 @ 11:27:06
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej Tilda! Fin blogg.

Härligt med sol, i Stockholm snöar det. Bläh!

Kläningen från Vero Moda är riktigt snygg. Finns den i butik nu??

2011-05-03 @ 19:09:39
Postat av: Anonym

tack så mkt isabel!

Klänningen från VM är gammal o köptes i höstas! tyvärr!

Den kanske kmr ut på bloppisen senare i månaden! hoho!

2011-05-03 @ 19:43:41
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej Tilda!

en kanske väldigt märklig fråga.... men jag undrar hur du och din pojkvän gör för att hålla kärleken vid liv o inte ta varandra för givet?!

min pojkvän och jag kommer förmodligen bryta upp nu efter flera år tillsammans, något som verkligen gör så fruktansvärt ont. Jag hoppas och vill att man kan hitta tillbaka till kärleken igen för jag vill verkligen inte tro på att kärleken bara kan försvinna...

2011-05-04 @ 08:05:02
Postat av: Anonym

Hej anonym!

Bra fråga, vi kan helt enkelt inte vara utan varandra! Då bor vi ändå ihop o umgås nonstop! Jag saknar honom så fort vi inte är med varandra! Jag har hittat min själsfrände, bästa vän och stora kärlek! Trots 4 år så blir jag bara kärare och kärare, för var dag! Hur nu det är möjligt! Jag trodde inte det!



Men usch vad tråkigt! Jag lider med dig. Förhållanden som tar slut är aldrig kul o rent av hjärtskärande! Ta aldrig varandra för givet. Hitta på saker med varandra! Skratta ihop, ha kul tillsammans! Jag önskar dig all lycka till! Jag tror och hoppas att ni kommer att fortsätta följa varandras liv och fortsätta vara en del av varandras liv! Om du/ ni fortfarande är kära? varför ge upp ngt så fint som kärleken? :) All lycka till, många kramar tilda

2011-05-04 @ 09:28:53
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0