protected by angels.

Fick hem halsband och armband idag med sötvattenspärlor och glaspärlor. I det ena armbandet så hängde det berlocker! Jag som älskar änglar! Tusen tack Emma för din fina gåva!


 

Tusen tack lillasystere.se
 ¨10% av intäkterna av änglarna går direkt till reumatikerförbundet och jag har även bestämt mig för att skänka 10% till barncancerfonden¨. Vilken fin tanke Emma!

Sorry för jätte dåligt bloggande idag men har tusan haft fullt upp hela dagen. Fart mellan det ena till det andra. Hetsig men härlig dag! Nu sitter jag i soffan totalt utmattad och kollar på Sofias änglar.
Åh vilket fint program, gråter floder varje gång. Så fin gåva dom ger familjer som har haft det tufft!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så fin blogg! :)

2011-03-22 @ 21:06:14
URL: http://itssofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din syster Joanna hade ett guldigt halsband på sig när hon i avsnitt tre tog en pressbild. Vart har hon köpt det?

2011-03-22 @ 21:26:15
Postat av: Anonym

ps. hon hade ett till fint guldigt halsband i 5e avsnittet. Finns det någon möjlighet att få reda på vart båda halsbanden är ifrån? Din syster va så charmig, utåtriktad & grym!

2011-03-22 @ 22:16:54
Postat av: Anonym

Jag ska till joanna o sthlm imrog bitti, ska kolla med henne då! Meddelar så fort jag vet! Kram

2011-03-22 @ 22:24:14
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: emma

Älskar att handla när säljaren skänker en del till välgörenhet och till fina ändamål! :)

2011-03-23 @ 07:48:52
Postat av: Anonym

tusen tack snälla emma! :)

2011-03-24 @ 09:37:36
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0