bored and more bored.

Jag som hade tänkt ta mig ut på en rask powerwalk runt sjön. Jag som tänkt traska ner till stan och köpa en engångsgrill så vi kunde grilla svenskt kött på balkongen ikväll. Jag som tänkt ta med mig min fruksallad ut på balkongen och fånga frisk luft. Glöm det! Regnet öser ner utanför fönstren och himlen är skyldigt grå. Det får helt enkelt bli en rulle på tv:n eller så kanske ni kan tipsa mig om bra bloggar som jag kan plöja igenom?
Btw, jag får trösta mig med london resan som vi bokade igår! Hurry hurry.
Om ni har några sista tips över så please, send them over!

Vart käkar vi den godaste frukosten/brunchen? Jag är en sann frukost-lover!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det trist? :( Suck

2011-04-06 @ 11:52:33
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du måste till Camden, man kan inte ha åkt till London utan att ha varit i Camden. Hur mysigt som helst!

Sen finns det ju de vanliga affärerna på Oxford street och regent street. Sen finns även Brick Lane, som ligger vid Liverpool street, som ska vara typ "innestället" massa coola klädbutiker och en del second hand. Jag tror även att det är en stor marknad där på lördagar och söndagar.

2011-04-06 @ 11:59:26
Postat av: Amanda

Ni måste köpa med en sallad från Prêt och äta nånstans! Det är mitt bästa tips. :)

2011-04-06 @ 12:01:23
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja usch så trist det är med regn och rusk! :( vill ha sommar och sol!

2011-04-06 @ 12:07:06
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom till oss i Holland :) saknar ju dig massor!!



Vi har iaf vår:) .



puss puss puss

2011-04-06 @ 12:29:07
URL: http://ninaowernbloom.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej!



Du har en jätte trevlig blogg by the way...

Ett bra London tips är att gå på afternoon tea- och ska man göra de rätt så ska man göra de på The Ritz. Jag lovar det är en upplevelse som man bara kan få i London, te, fantastisk mat, levande musik...=)

Boka dock så snart som möjligt för de brukar vara fullt!



Nodo och The Guinnea Grill är fantastiska restauranger.



Ha en underbar London tur!

Kram

2011-04-06 @ 12:38:37
Postat av: R

Ät på wagamamas - svin god thai mat etc.



Åk the yellow duck buss - sjukt tolig turistbuss sonm åker ner i kanalen och blir en båt. Man får reda på lite roligare fakta om londin och inte bara allt det vanligt! :)

2011-04-06 @ 12:45:40
Postat av: Anonym

det er jo sol nå;)

2011-04-06 @ 12:56:10
Postat av: Anonym

tack finisar!!! :)

Nu är det sol och nu ska jag ge jag ut!!!

2011-04-06 @ 13:22:42
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskade Finaste Tilda... Jag saknar dig så mycket! Är inne och tittar på dig på bloggen! =)Lika pigg, fräsch och vacker som vanligt! (tänk att det finns så fina människor och samtidigt så omtänksamma och snälla!?) =) Har sån hemsk sakna tilda dag... När ses vi igen? Hope soon... massa pussar/Banani

2011-04-06 @ 15:54:09
Postat av: Lisa

Ni måste testa frullen på Le Pain Quotidien! Detta stället finns i New York också, men i London har de gjort det mer brittiskt med scones och massa gott :)

2011-04-06 @ 15:56:49
Postat av: Anonym

jag skickade ett tips men du toh inte emot det :(

2011-04-06 @ 16:01:21
Postat av: Anonym

Finaste älskade bananiis! Jag kmr till swe den 15:e maj nästa gång, så då ses vi... jag längtar nog lika mkt om du!!! Sen så är det ju tillbakaflytt till grekis i juni!!!! LÄNGTAR ÄNNU MER!



Saknar dig med mitt hjärta, så det gör ont! Älskar dig, din vildis

2011-04-06 @ 16:16:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste tagit bort ditt tips av misstag! skicka igen, kramkram

2011-04-06 @ 16:17:33
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kitchen and pantry är ett typsikt brittiskt brunchställe som jag varmt kan rekommendera! Det ligger i Notting Hill och min syster brukar kunna spotta kändisar där! Himla god mat och man får mycket att äta :)

2011-04-06 @ 19:00:45
Postat av: Lisa

Hej! Tack för en mysig blogg med mkt feel good :)



London - boka in en afternoon tea på The Ritz. Stället andas verkligen det bästa av den brittiska kulturen. Helt fab. Även om man inte älskar te så är tillbehören och upplevelsen värd varenda krona och minut. Missa inte heller marknaden på Portabello eller i Camden. Det är London at its best :)



Have fun!



/Lisa

2011-04-06 @ 20:54:52
Postat av: anna

glömde skriva ett tips: Boots! finns överallt, myycket billigare än sverige och har allt! som sephora nästan. köp produkter från Soap&Glory, billiga och bra! brunch, som jag skrev; aubanie! finns ett i knightsbridge och ett vid regent st /abercrombie & fitch. ha det bra på resan!

har du några tips om thailand förresten? åker dit imorgon!

2011-04-06 @ 23:37:46
URL: http://chokladostvitlok.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ni är väl för härliga! Jag har skrivit ner varenda tips! :) tusen tack.

2011-04-07 @ 10:51:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0