Tommy Hilfiger.

Här är mina nya, lite mer gå-vänliga skor från Tommy Hilfiger. När det gäller ¨låga¨skor så är det mc-boots som jag satsar på. Älskar det till både klänning på våren/sommaren, som till jeans och stickad kofta till hösten/vintern. Funkar alltså året om så om du inte redan har ett par, köp ett par! Super hett.
Gillar ni? Vilka är era favorit höstskor?

Nu åker jag till Växjö med mamma, hundarna och ett stort lass med grejer. Min bror har flyttat dit för att plugga och vi ska dit med alla hans grejer. Ska fixa i hans lägenhet, som att hänga upp gardiner och fixa i hans (tomma!) fönster, typiskt killar! ;) Åh så roligt. Ska svänga förbi Anna.k och köpa Yankee Candles så det luktar gott där också. Dags att dra, en dagens kommer senare.
Ni som undrar om Norge & Grekland, till Norge far jag nästa vecka, längtar efter min hubba, och till Grekland far jag den 17:e! Ah jag längtar efter mitt hem och hus! Later

Kommentarer
Postat av: Johanna

MC-boots är hett. Själv bor jag i mina svarta primeboots =)

2010-09-15 @ 09:36:58
Postat av: Ida Hjalmarsson

Såå snygga skor! letar efter ett par likadana, var har du fått tag på dem? :)

2010-09-15 @ 09:43:30
Postat av: Madelene

Köpte ett par bruna Mcboots på Bianco i slutet på sommaren och jag har nästan bott i dom...till shorts, klänning och nu till tights å strumpor! =))

2010-09-15 @ 10:25:44
Postat av: annelie berg

grymma! älskar färgen!

2010-09-15 @ 10:38:46
URL: http://annelieberg.se/blog
Postat av: en som letar skor...

wow vad fina!

Var har du köpt dem?

2010-09-15 @ 14:57:08
Postat av: Johannapanna

Vad fin du är i håret, det passar dig :) Modigt av dig. Väntar också ett frisörbesök nästa vecka tror inte jag är lika modig dock. Gött att du är tillbaka så man vet vad du pysslar med om dagarna.

2010-09-15 @ 16:09:22
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: michelle

Skulle du vilja visa en bild med skorna på foten? Vart hittade du dom och vad ungefär låg priset på? Jag är nämligen själv på jakt efter de perfekta bruna bootsen till vintern... Kram

2010-09-15 @ 18:01:41
URL: http://michellelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Växjö stavas utan S! ;-)

2010-09-15 @ 18:42:55
Postat av: Marielle

Åååh älskar dessa boots , så perfekta ! :)

Postat av: Anonym

Ida, mina Th boots kommer från Scorett! hoppas du hittar dom! Kram

Johannapanna, tack! :) <3

michelle, det kommer med dom på! Jag köpte dom på scorett och dom kostade 2250 kr. Krams

Såklart är det så, vet inte hur jag fick till Växjö med s. hehe

2010-09-16 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0