tigerbalm.

Nästa favorit i mitt badrumsskåp som jag använder mot min spänningshuvudvärk är TIGERBALSAM VIT!
Den är grym mot spänningshuvudvärk. Det enda du gör är att massera in en liten mängd med balsam just där du har ont. Det hjälper faktiskt. Testa du som har testat allt eller kanske du som inte vill ta tabletter för värk!


Bilden är tagen i photobooth ;)

Sitter i soffan med mitt kaffe och mille och kollar på ¨efter tio¨ med Malou von siverts! Ska strax ut och promenera med mille. Har hittat en super mysig väg längs en flod inne i stan.. Time to go, later!

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, tack så jättemycket för tipset, jag har också ofta spänningshuvudvärk och käkar massa ipren men tigerbalsam ska jag absolut pröva. Men vart kan man köpa det? Bra blogg förresten :) Kram

2010-09-29 @ 12:25:26
Postat av: Anonym

bra tips tilda! min attans spänningshuvudvärk vill inte gå bort:( Måste testas! hoppas allt är bra i Norge :) krami Hanna

2010-09-29 @ 19:24:38
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är grymt, pröva!!! jag köpte min på apoteket!!!! Krams

2010-09-29 @ 22:41:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0