polkadots.

Har varit hos Carro och hennes mamma, på a6 och lunchat med mamis och nu är jag hemma igen. Om en liten stund blir det hockey, go HV go! Ikväll tror jag att det blir lite vin med mina tjejer. Vad ska ni hitta på?
Todays outfit:
Älskar ni converse lika mkt som jag?

¨Att mixa svart med mörk marinblå är absolut inget fashion no-no. Tvärtom,
det är två färger som är ursnyggt tillsammans. ¨.
¨mixing black with dark navy is absolutely no fashion no-no. On the contrary,
there are two colors gorgeous together. ¨.

Kommentarer
Postat av: sickan.

Tuss, vad har vi för planer ikväll? :)

snackade med freja innan. Ring mig!

LOvis

2010-09-18 @ 16:30:39
Postat av: Jenlen

Håller med snyggt ihop & dina converse va fina också :)

Hoppas du får en trevlig kväll!

2010-09-18 @ 18:47:16
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar hur många år du var när du började intressera dig av just mode o vad som gjorde att du blev intresserad ? Sen så skulle det vara kul att se hur du såg ut när du var yngre :)

Tack för en underbart bra blogg!

2010-09-18 @ 21:30:04
Postat av: JOSIE

pratat med din maaan nu precis honey!! Du och jag har soome booking todo! Puss

2010-09-18 @ 23:26:38
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fin outfit :)

Det blev hockey hemma hos mig också och HV är verkligen bäst!

2010-09-19 @ 10:56:53
URL: http://erunway.blogg.se/
Postat av: S

Love converse! Vad gör du på dagarna? Din kille bor väl i Norge nu? Hur ofta ses ni?

2010-09-19 @ 11:18:52
Postat av: Anonym

SNYGGT.

2010-09-19 @ 17:23:26
Postat av: Anonym

LÅGA CONCERSE FUNKAR ALLTID

2010-09-19 @ 17:23:45
Postat av: Anonym

Ända sedan jag var liten har jag varit sjukt intresserad av kläder och mode. Det har liksom alltid funnits där.. Kan inte leva utan det, jag måste andas det varje dag. :)



Joooosie, we have toooooo! tell me tell me, vart ska vi? miss u honeypie.



Min kille bor i norge ja, jag flyttar dit i veckan men kmr pendla en hel del mellan norge-sverige-grekland bland alla våra hem :)

2010-09-19 @ 17:27:33
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0