gameday.

Köpte ett nytt halsband på stan idag, big is beautiful. Accessoarer kan verkligen göra en tråkig outfit hur rolig och chic som helst. Accessorera mera ;)
Fiiffigt, om du vänder på halsbandet så får du hel guld iställer för zebra.

Nu ska jag ta mig en siesta (som man alltid gör i Grek, sitter fortfarande i, hihi). Ikväll är det match och det är min första här i Norge, kom igen nu!

By the way, har en enorm saknad efter Grekland, mitt hus, mina underbara vänner där och det fantastiska vädret. Vilken tur jag har som åker snart... som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: S

Jag saknar också grekland så det värker i hjärtat :( längtar såå tills du visar bilder därifrån! Hur länge kommer du stanna i grekland? åker din kille dit också?

2010-09-30 @ 18:13:28
Postat av: Emma

Wow, vad snyggt halsband! Förstår att du längtar efter Greklands-väder, vem gör inte det :)

2010-09-30 @ 18:26:17
Postat av: emelie

jætte fint, vart køpte du det??

2010-09-30 @ 18:37:01
Postat av: Martina

Hej, jag undrar vad du har för strl på din Neverfull från L.V ? jag kan inte välja mellan den medium eller den största Kram <3

2010-09-30 @ 21:54:33
Postat av: Anonym

nej min kille far ej dit!!! :) jag blir där i nästan två veckor denna gången, men åker nog tillbaka lika fort igen om jag känner mig själv rätt!!! :)



Greklands värme behövs nu, här i norge är det svin kallt! :((((



Halsbandet kommer från GT!



Jag har både en large och en medium väska från LV. Mefium är i ganska normal size, largen är nästan som en weekendbag! Väldigt rymlig o stor.... Kramms =)

2010-10-01 @ 00:00:10
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Tack för tipset, ska på förlovningsfests-afterwork nu ikväll och behövde tips på vad man ska ta på sig. så nu kan jag slänga på mig något snyggt halsband till min "skoloutfit". Tack Tilda!

2010-10-01 @ 15:40:22
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0