Strawberrys and melon.

Bästa frukosten är utan tvekan havregrynsgröt med färska jordgubbar som topping! Jag älskar frukost, det är mitt absoluta favoritmål under dagen, vilket är ert? vad äter ni helst till frulle?


Cameran på iphone4 är ju grymt bra, att jag inte har tänkt på det!
Min frulle idag bestod av: havregrynsgröt med jordgubbar, färsk melonas och färskpressad apelsinjuice!
Nu ska jag kolla färdigt på nyhetsmorgon, dricka upp mitt kaffe, gossa färdigt med mina män och sedan ta med mig ena på en runda runt fjorden här i stan. Vädret är lika soligt som igår... Senare blir det stan! Tjuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muums

2010-10-02 @ 11:19:33
Postat av: Anonym

frulle är bästaaaaa

2010-10-02 @ 12:44:11
Postat av: Sara

jag har jättesvårt att få i mig något på morgonen så det blir oftast en rostat macka bara haha :)

2010-10-02 @ 17:01:42
Postat av: Anonym

Ni måste börja äta frukost, det är det viktigaste målet på hela dagen! Kom igen nu!!

2010-10-03 @ 10:59:37
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0