adventure.

Hej på er!
Kom nyss hem från vårt lilla äventyr, så mysigt vi har haft det och så mycket snö vi har fått se! Vart tror ni vi har varit? Har köpt med mig massa smaskens hem, bla julmust, risgrynsgröt och jule-skinka, hur gott? I love it. Tänkte nämligen att jag i dagarna ska slänga ihop en riktig julmiddag med alla tillbehör du kan tänka dig, smaskens!
Dagens rese-outfit:

Wellingtons: Hunter Jeans: Acne Bag: Louis Vuitton jacket: Monclér Scarf: Louis Vuitton Shirt: Burberry

Vi körde aldrig starten på halv åtta hemma hos oss igår, blir idag istället. Min man står i köket och förbereder sin trerätters och jag får inte kolla, undar vad han ska slå till och bjuda på? Jag är mycket förväntansfull... Slänger upp recepten imorgon!

Josie, vi ska kolla piljetter till er alldeles strax, så musigt, tror vi tar med mille osså om det e ok? Yihoo, massa vin, mys och skrattanfall! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Josie

Klaaaaaart ni får ta med milleman! :D ring ring ring sen!! :D :D

2010-10-27 @ 20:29:11
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

åre:p

2010-10-27 @ 20:35:38
Postat av: Josie

Kolla till Amsterdam eller om ni har direktflyg kanske tom till Eindhoven :)!Från Ams/schpihol går tåget direkt så d e supersmidigt! Pyyysss!

2010-10-27 @ 22:37:52
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

joooosie, vi ska strax ringa o boookie ;)

Åre var rätt!!!

2010-10-28 @ 12:23:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0