protect the skin youre in.

Kom nyss från en promenad med Milo och har precis hoppat i mina kläder! Ska möta upp Lina och Josse för mys. Vilken tur att man har så fina tjejer att vara med när mannen är iväg! Jag kunde verkligen inte sova inatt, både jag och Mille hatar att sova själva. Jag tycker mig höra ljud hela tiden och skakar under täcket, huuu! Nä du älskling, kom hem nu!




T-shirt: Marc Jacobs Trousers: Vero Moda Scarf: Missoni Boots: Scorett Leather-jacket: Helmut Lang

Nu ska jag messa Josse och se vad som händer! Just i tusan, idag släpptes ju H&M hjärta Lanvin. Fick ni tag på något fint? Ska ta mig en vända ner sen och kolla om något finns kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Tilda!

Vad heter modellen på dina LV solglasögon som är i svart/guld? superfina!

Hoppas du har en fin dag! kram

2010-11-23 @ 13:43:39
Postat av: Anonym

Jag vet ej vad modellen heter men det finns bara en från Louis Vuitton som är i den modellen, finns i olika färger! tack, jag älskar dom!!! kramis

2010-11-23 @ 20:09:34
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0