vive mar.

Jag & syrran håller på att fixa oss iordning, mariela kommer och hämtar oss halv tio! Vi ska ut & käka på vive mar, en fantastisk restaurang där du sitter med havet som din bordsherre! Försöker att komma i stämning med ett glas moscato! :) Kör på shorts idag, för värmen sitter fortfarande i, och klockan är nio! Hur är vädret hemma i Sverige? För övrigt så är mitt hår katastrofalt idag, men jag orkar inte fixa det! Nej dags att dra, vi hörs sen! Pusskrams

Jeans shorts: Dolce & Gabbana
Linne med inbyggd bh: Dolce & Gabbana
Väska: Louis Vuitton
Skor: Zara

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hela veckan ska det vara regn, och nästa vecka ska det oxå vara skit. Livet suger i Sverige. Jag vill oxå bo i Grekland PUNKT

2010-05-12 @ 21:02:08
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-12 @ 22:09:23
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Angie In Turkey

Gillade väskan :)

2010-05-12 @ 23:54:28
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej.

Tänkte fråga dig som ändå bor i Grekland.. Vart i Grekland bor ni? och har ju läst i tidningarna att de är lite av ett "inbördeskrig" där nere pga. att landet håller på att gå i konkurs. Drabbas turister nåt av de? vi ska nämligen åka till rhodos i sommar men funderar på att boka nåt annat..

2010-05-13 @ 07:41:15
Postat av: Sofie

Har ju tidigare sagt att jag tycker du e så lik Kate Bosworth, men på den övre bilden tycker jag du påminner lite om Sofi Fahrman. Tycker du e lika söt som alltid oavsett om du har en bad hair day eller inte =)

2010-05-13 @ 13:22:45
Postat av: anna

har din syster nån blogg?

2010-05-13 @ 14:30:44
Postat av: Anonym

linda, vi bor i glyfada i grekland, en förort till athen! Nej inte vad jag har märkt iallafall!! Jag tror absolut ni kan åka! Good luck!

Sofie, TACK! Du är alltid så snäll!



Anna, nej, joanna har ingen blogg!

2010-05-13 @ 14:46:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag verkligen ÄLSKAR din blogg och linnet du har på dig! :) Känner själv att jag vill resa till Grekland och slappa och sola själv! Kanske blir någon resa i framtiden :) Är just nu i kina, och vi har inte en pool så långt ögat når! Hur går det med hemlängtan?

2010-05-13 @ 19:19:42
URL: http://cassies.se/
Postat av: CK.

L O V I S A R <3

2010-05-14 @ 07:33:40
Postat av: Anonym

cassandra, grekland är underbart! jasså? vad gör du där? bor? min hemlängtan går förvånansvärt bra, nu har jag bott här i ett år, har vänner & familj som mer än gärna kmr hit! :) Kramis

2010-05-14 @ 11:11:22
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0