THE BODY SHOP.

Kom nyss från stan, hittade lite smått & gott, bla en klänning som är så FAB! Ska ha på mig den ikväll är det tänkt. Vi ska nämligen på Claytons ( en kille i lagets) restaurang invigning! Ska bli sjukt kul, och festen fortsätter efteråt på Balux! Studsade in på body shop och kom inte ut tomhänt, like always! Nu ska jag ta med mig min lunch som består av jordgubbs/melonsallad ut i solen! Kramis
Fotfil till stackars små tassarna
Brazil nut for your hair, define and no frizz (rätar ut lockar)
Body scrub citrus for your body, smells so fresh
Body Puree

Kommentarer
Postat av: CK.

Åhhh babeliii....så kul de låter, ni kommer rocka ikväll, O C H du kommer bli vackrast,coolast,finast :) Misselimiss

2010-05-05 @ 13:01:27
Postat av: moa

älskar citrusen jag med

2010-05-05 @ 18:48:33
Postat av: Anonym

visa klänningen! :)

2010-05-05 @ 19:30:15
Postat av: sis

ååå "defines and no frizziiii" låter som strålande för mitt hår! ;) du kan ställa de på min toa! ;) puss

2010-05-05 @ 19:31:42
Postat av: Therese

Jag känner inte dig men läser dig blogg dagligen.. men ville bara säga att den j*ävla idioten som skrev i ditt förra inlägg är bara så avundsjuk. Så ta verkligen inte åt dig... skulle du ha större bröst skulle de bara se konstigt ut... för du är ju den du är... Men jag skulle dö för den kroppen du har.. .försöker komma iform så skulle gö allt för att se ut som du... ville bara säga de... så skit i dom dumma kommentarerna... =)

2010-05-05 @ 19:34:58
URL: http://metrobloggen.se/themag
Postat av: Anonym

tack finaste ni!!!! ni är helt fantastiska! me love u!

2010-05-06 @ 01:55:50
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0