shopping.

Halledusingen, kom nyss från stan! Har sprungit där sedan imorse, det var molnigt ute så då passade vi på! Fick med mig massa fint hem, bla ett par heels från dolce&gabbana, solkrämer med faktor från dior och lite annat smått & gott! Käkade lunch på fridays med mari, en god fräsch ceasarsallad och en strawberry mojito! Yummi! Nu är vi hemma igen, ska göra en god fruktsallad med innehåll av jordgubbar, melonas, körsbär & vinisar! Hörs sen! Puss
Sprang på stan i min nya juicy couture dress! Lovin juicy!


Vad gömmer sig i den här kartongen tros?


Underbart doftande solkräm från dior med faktor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du religös?

2010-05-13 @ 17:42:01
Postat av: Angie In Turkey

cute dress!

2010-05-13 @ 18:49:53
URL: http://angielovely.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej, har du någon mail som man kan kontakta dig på?

2010-05-13 @ 18:53:59
Postat av: Anonym

jag kan inte kalla mig religiös, men jag har en tro & är kristen! :)

tack så mkt!

min mail finns i min text där jag beskriver mig själv!

2010-05-14 @ 11:10:08
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Emma

vart finns den söta dressen att köpa och dior-krämen? :)

2010-05-14 @ 22:57:58
Postat av: Anonym

juicy couture dressen finns i utvalda butiker eller i rena juicy butiker! Krämen köpte jag på sephora men finns i alla välsorterade skönhetsbutiker!!! KRAM

2010-05-14 @ 23:30:46
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0