aqua.

Nu är vi nyss hemkomna från piren och massa gooo foodie! Vi åt på nyöppnade Aqua, hos Josef och maten var verkligen fantastisk! Förätt blev en super smarrig carpaccio och varmrätten bestod av oxfile! yummie! Nu är jag så mätt och go så nu ska ja krypa ner i bingen jämte min älskling och kramas! Milo fick sova kvar hemma hos mamma & pappa tillsammans med Cleo! Dom trivs så bra ihop, så söta är dom! Nehe en "dagens" innan jag stack iväg och käkade får ni här! Sov så gott mina sötnötar så hörs vi igen imorgon! Ps. Såååå himla kul med alla nya läsare!! Puss på er alla söta själar!
Spetsig volangtopp: Mango
Stövlar: syrrans mysiga Hunter
Väska: Louis Vuitton Galliera GM
Jacka: Zara
Scarfes: Ceannis

Kommentarer
Postat av: =)

kan inte du skriva lite om din pojkvän? hur träffades ni? kan han svenska? hur ser han ut? lägg upp en bild? :)

2010-05-26 @ 01:34:23
Postat av: Anonym

är din pojkvän grek, el varför flyttade du annars till grekland?

2010-05-26 @ 01:35:09
Postat av: jonna

Kom ihåg att du köpte dig La prairie för ett tag sedan. Hur tycker du att dom produkterna funkar? Vi är ju i samma ålder och jag har innan hört att dom är för dom som är över 25, men funkar dom för oss också så är det ju bara super :-)

Kram kram

2010-05-26 @ 08:12:31
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hej! Har precis hittat din blogg. Gillar skarpt hur du/ni har inrett ert hus i Grekland. Jag är också jätteglad för vitt i hemmet! Kan man se fler bilder på alla rum hur du/ni har inrett? Allt från badrum till trädgården :) Du har bra stil på kläder också ;) Själv bor jag i Malmö med min man och vår lilla dotter på 8 månader. Jag är utbildad makeup artist! Vi älskar Grekland både jag & min man,, speciellt Kreta, helt underbart!! Får man fråga vad du jobbar med? Om man ser på huset & kläderna du bär så verkar ni ha det bra ställt om man säger så ;) Jag kommer definitivt fortsätta läsa din blogg..

Ha en underbar dag!!

2010-05-26 @ 09:25:46
Postat av: Trixie

Snyggt! :)

2010-05-26 @ 09:29:12
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! Kan du inte visa lite av inredningen hemma hos dej? Du verkar ha så fint! Jag älskar verkligen det lilla man ser på bilderna! =) Tycker det är så fint med vitt och älskar inredning! Vore härigt med lite inspiration! Please! :) Älskar din blogg!

2010-05-26 @ 10:40:35
Postat av: Anonym

Min pojkvän är fotbollsspelare! :) han är svensk! haha.... !



Jonna, yes jag använder mig av la prairie, enligt mig helt fantastiskt! Jag ääääälskar ögonkrämen, jag hade ganska lätt att få mörka ringar under ögonen innan men nu när jag använder ögonkrämen dag/natt så ser man inte ringarna under ögonen längre!!!! superhappy! kraaaams



Sabina, TACK, vad du är gullig! :) jag är nog som min mamma, älskar allt med inredning osv.... Allt som är i vitt im in love with! alltid lika fräscht! Och man tröttnar aldrig! jag är i sverige nu, men så fort jag åker tillbaka till Grekland i juli så lovar jag att jag ska fota hela vårt hus i Grekland!!! :) Så ska du få se!



Jennie, just nu är jag hemma hos min mamma o pappa i sverige! Så det är nog deras hem du skymtar på bilderna! :) Kan visa lite mer där om du vill se! I mitt hus i grekland går nästan allt i vitt, jag älskar det och det går aldrig ur tiden!!!!!! TACK SNÄLLA DU!

2010-05-26 @ 11:00:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dina jeans, vart kommer de ifrån?!;)

2010-05-26 @ 11:37:34
Postat av: Anonym

jeansen kommer från zara och är i modellen skinny!!! Krams

2010-05-26 @ 11:39:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: nath

Nice outfit =)

2010-05-26 @ 12:17:44
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Jag ville bara säga att din blogg är jättebra :) Första gången jag tittade in, jag såg din länk på en kommentar på Ninas blogg, så tyckte jag att den verkade ganska tråkig med massa mode. Jag är inte särskilt intresserad av mode, men nu är jag helt fast, jag måste titta in på din blogg minst en gång om dagen :) Tack för en bra blogg :)

2010-05-26 @ 13:06:51
Postat av: Malin-mamma till sam

Vad gör du i grekland?

Vad fint ni ser ut att ha det hemma!

2010-05-26 @ 14:29:16
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Sophie

ååh ge mig hela din garderob!! Snälla :)

hehe. Oerhört bra smak i kläder har du iallafall, exakt så som jag också vill klä mig, men hittar nästan aldrig rätt :/

Stylist/personlig shoppare (eller vad man ska kalla det) kanske du ska bli? Jag skulle anställa dig direkt (så fort jag hade lite pengar över dvs..)

2010-05-26 @ 21:37:04
URL: http://phisan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

mycket fint, hittade precis till din blogg och här kommer jag kika in igen :)

2010-05-26 @ 23:20:30
URL: http://withalex.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Hejsan

Va snyggt

2010-05-29 @ 01:18:09
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0