Answers:


Kul med så mycket frågor! Ni är ju för härliga! Tyvärr så svarar jag inte på frågor om pengar, för det är enligt mig privat! Hoppas ni förstår det! Okey, lets go!
  • Hur träffades du & Mattias? Vi träffades för många, många år sedan då han gick på fotbollsgymnasiet på samma skola som jag! Det tog ett tag innan det klickade mellan oss, men nu är oskiljaktiga! Han är min själsfrände, stora kärlek och bästa vän!
  • Studerar du? Jobbar? Just nu gör jag inget utav det, men efter sommaren så börjar jag plugga här i Grekland!
  • Bäst/sämst med Grekland? Trivs du? Det bästa med Grekland är klimatet, det sämsta är att dom ligger så långt efter i utvecklingen än tex mot Sverige! Jag trivs kanoners här! :)
  • Favoritplagg/sko/väska? Åh vad svår fråga, jag har tusen olika favoriter! Men klänning är ju alltid fint, och såklart höga klackar! My kind of melody, mina louboutins ligger högt upp på den listan! Väska får nog bli den klassiska Chanel...
  • Hur tränar du/äter du? Jag försöker att träna på gymmet en gång om dagen, except for sundays! :) Jag kör oftast 40 min crosstrainer för hela kroppen, och 40 min löpning på bandet! Här hemma har jag ett flertal övningar som jag fått av mattias, som är för rumpa, lår och mage! I will show u guys in the blog soon! Jag försöker att skippa för mycket kolhydrater, ex potatisen/pastan/brödet till en köttbit, då tar jag en stor sallad istället! Men se till att det inte går till överdrift, ibland får man synda också! Det gör jag! Min synd är glass & godis! Vem gillar inte det?
  • Hur kommer det sig att du flyttade till Grekland? Jag valde att flytta med min pojkvän hit, han spelar fotboll här! Thats why i moved here!
  • Bloppis? Det blir lite svårt med bloppis här för att jag tror att frakten till Sverige blir apdyr... men jag ska kolla upp det, har högar av kläder som ska väck!
  • Stilförebilder? Hmm, jag har inga speciella stilförebilder, jag inspireras av allt, min omgivning, ngt jag ser osv.
  • Längd/vikt/är du förlovad? Jag är 1.68 cm lång och väger 46 kg! Nej, jag o mattias är inte förlovade!
  • Favoritmärke? Har inget riktigt favoritmärke, jag älskar att blanda budget/lyx, allt från h&m och zara till chanel och gucci!
  • Utbildning? Vill du plugga vidare någon gång? Jag gick samhäll/ekonomi i skola n och såklart vill jag plugga vidare någpn gång, vill bli hudteraupeft, så det ska jag plugga till så fort jag får chansen! Lite svårt här dock. Nu efter sommaren blir det språkplugg här!
  • Vad jobbar din kille med? Han är fotbollsspelare!
  • Vad gör du på dagarna? På dagarna umgås jag med mina vänner här i Grekland/fikar/shoppar/tränar!
  • Vill du ha barn snart? Jag älskar barn, det kommer när det kommer!
  • Hur många tattos har du? Och vad står den på armen för? Jag har 4 st tattos och den på armen står för min tro, mitt hopp och min kärlek på italienska!
  • Hur länge kommer ni att bo i Grekland? Mattias har ett kontrakt så vi vet inte, 3 år till på pappret!
  • Är det stor skillnad mellan Grekland /Sverige? Ohja, det är verkligen en stor skillnad, Sverige är så mycket mer strikt och ligger så långt före i utvecklingen än Grekland! Här är det manjanas! :)
  • Är dina svarta glasögon från LV? Färger? Pris? Yes, märket på dom är LV, bågarna finns i röd, vit och svart och priset ligger på 5000 kr!
  • Tänker du alltid på vad du äter? Har du en ätstörning? Nej jag tänker inte alltid på vad jag äter, jag äter allt med måtta! Och försöker att äta så nyttigt som möjligt! Nej, det har jag INTE!
  • Varför står du alltid böjd på dina bilder? Haha, gör jag?
  • Har du alltid bott i Jönköping? Jkpg it is, det är där jag är född & uppvuxen! Älskade lilla hålan jönnis!
  • Röker du? Ålder? Jag feströker ja! Är 21 år gammal!
  • Du är ju fotbollsfru! Är det tråkigt? Haha hatar ordet fotbollsfru, men okej då! Nej det tycker jag verkligen inte, jag är bara 21 år gammal men har redan fått se och uppleva så mycket tack vare det! Klart vissa dgr då man är super ensam, men då åker jag till Mariela och då gråter vi ihop! Vi är ju alla i samma situation!
  • Är det inte svårt att gå i så höga klackar jämt? Nej det tycker jag inte, jag älskar mina klackar!
  • Vad ser du dig själv som? lyxhustru/hemmafru? Haha inget av dom, jag är Mathilda, en vanl ig svennebanan!
  • Har du fått kämpa för att ha s ån kropp du har? Det gäller att äta rätt och röra på sig så kan alla få den kropp dom vill! Kom igen! :)
  • Hur är det att bo i Grekland under krisen? Vi har inte alls märkt av det så här i Glyfada, men har sett hur det är inne i athen, herregud! Folk är ju tokiga!
  • Hur länge har du och Mattias varit tillsammans? Bodde ni ihop innan flytten? Vi har varit tillsammans i 3.5 år och yes, så gott som, jag flyttade inte alla mina grejer med tanke på att vi ändå skulle flytta hit till Grekland kort efter!
  • Har ni planer på barn/giftermål? U never know when the day will come!
  • Vilken skola gick du på hemma i Sverige? Södergårdskolan 1-6, Sandagymnasiet 7-3!
  • Vilka speciella trender gäller i sommar? Army, Puderrosa, romantiskt, bohemiskt!
  • Du är ju bjärsas tjej, känner folk igen dig på stan? Det är ju inte jag som är känd för något, haha, jag håller mig helst i skymundan! Där trivs jag bäst! Svaret på frågan, ja tyvärr! haha
  • Skostorlek? Jag har storlek 37-38 beroende på skor!
  • Ditt dyraste plagg? Min helmut lang läderjacka!
  • Höger/vänsterhänt favoritfärg? Höger, rosa!
  • Hur många unika läsare har du per dag? Runt det fyrsiffriga!
Sådär ja, hoppas ni blir nöjda! Jag har satt ihop alla frågor för många var liknande varandra! Nu vet ni kanske lite mer! Har jag missat någon fråga? hojta till... Nu ska jag studsa ut i solen! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut att hade bra! det är huvudsaken snyggis :) kom hem till sommaren, twin och vänner som väntar påre!

2010-05-10 @ 11:49:33
Postat av: lingis

hur har du råd med allt du köper?

2010-05-10 @ 12:45:04
Postat av: sanna

Kan vi få se en bild på din helmut lang jacka? En på begäran så att säga ;-)

2010-05-10 @ 16:46:43
Postat av: Anonym

tildis.. jag har också en massa kläder som jag skulle vilja bli av med, förmodligen inte lika fina som dina men vill iaf bli av med dom, vi kanske kan klura ut nått ihop om en liten försäljning ellrr nått?

kramis elina

2010-05-10 @ 17:25:14
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: anonym

46kg och 168cm lång, hoppas du är medveten om att du är extremt underviktig, ditt bmi ligger förmodligen mellan 14-16.(under20=underviktig) förstår om du vill se ut som en glammig hollywoodbrud, men låt det inte förstöra din hälsa.Det är inte värt det!! Jag hoppas att ni som känner mathilda och bryr er, säger åt henne innan det går för långt. Ta ert ansvar.

2010-05-10 @ 18:45:57
Postat av: Mia

Kul att vi fick svar så snabbt! Jag undrar bara om du har några bra knep för att gå i klackar- Du verkar gå väldigt ofta, får du inte ont i fötterna?

2010-05-10 @ 23:38:09
Postat av: Anonym

im coooooming soon! :)

jag mår bra (bättre än aldrig) och äter för fulla muggar! jag mår kanoners! Kram



Mia, ja eller hur!!! nej, mina fötter är vana, haha! nej men det finns sådana sulor i alla skobutiker, tror dom heter party feets, som du sätter i din högklackade sko, då slipper du skav och värk!!! Kramisar

2010-05-11 @ 10:18:20
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej igen! Ja, party feet är min räddare! Men riktigt kul och se att du har så fina klackar, jag köpte nyss mina första Louboutins!! Kram

2010-05-11 @ 19:10:24
Postat av: Liilzandra

hejsan,jag bor axa nere i grekland, fast nt i fast landet, ja skulle vilja fraga ngr fragor til ldig om de e ok,? :P

2010-08-05 @ 16:40:46
URL: http://liilzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0