The academy awards 2010.

Vilken helt FANTASTISK tillställning, satt uppe halva natten och kollade in alla klänningar! Jag har valt ut några utav mina favoriter, fanns ju en hel drös av dom!
Sandra Bullock
Jennifer Lopez & Demi Moore
Cameron Diaz

Miley Cyrus
Hur otroligt fina, vackra, sagolika är inte alla klänningar jag valt ut?
Min favorit är såklart Miley Cyrus, i en Jenny Packham klänning, hur vacker är inte hennes klänning? Jag är totalt, fullkomligt, förälskat KÄR i den! Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: sis§

ja är me dig sis!! miley cyrus klänning är helt jäkla otrolig!! underbar!!

2010-03-08 @ 10:06:59
Postat av: Nathalie.

Håller med Miley Cyrus va hur fin som helst! Kan inte fatta att hon är lika gammal som Amy diamond haha!

Kram söting

2010-03-08 @ 10:26:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att Cameron Diaz klänning var snyggast... :)

2010-03-08 @ 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0