Sunny.

Godmorgon! Nu har jag precis vaknat, solen fullkomligt strålar utanför glasfönstren och himlen lyser starkt blå! Idag blir det en hel dag i solen, inget springande på stan här inte, utan jag ska lägga mig som en strandad val i solstolen! Känns jätte lustigt att komma från snöstorm och enorm kyla, till det här, värme och grönt gräs på en dag! But i like it :) Ska sätta mig ner i min rosa, favorit, gulligull hörna nu, tillsammans med en bok och en gosig mille och en kopp svart kaffe! Hugs & kisses

Kommentarer
Postat av: CK.

Åhh mitt hjärta, jag V I L L M E!! Här hemma e de -10 o jättekallt,glasgata...brrr... Längtar så tills i sommar när vi ligger o myser me en gotti drink i handen, puffar, tjatar o bara lever livet : ) Lovis dig!

2010-03-02 @ 08:50:25
Postat av: nikki

ja jag vill dit nu nu nu ! :) men måste ha med mig en stor kassa först, det ska ju handlas en massa också ;)

Jo här är det bra, lite sjuker men solen skiner idag på jönköping så det kanske piggar upp mig. Hur har du det på den varma sidan?



din hund är ju det sötaste som finns tilda :) vill också ha hund.. men alex tycker inte som jag på den punkten.. får övertala honom på något sätt , med min kvinnliga charm haha..

puss!

2010-03-02 @ 11:16:39
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0