Off to the gym.

Blev inget kifsias idag, vi hade ju helt glömt bort att vår nya städerska skulle komma idag, så vi fick bli hemma istället! Här är det jätte vanligt med städerska, och det kostar inte alls som i Sverige! :) Men jag måste erkänna att det känns jätte dumt att inte få hjälpa till, man står bara och glor som ett fån och känner sig dum!
Har varit nere på stan en sväng och käkat lite, solen strålar som aldrig förr! Jag ska snart bege mig upp till gymmet och köra ett riktigt pass! Så skönt att röra på sig lite extra! :) Blir som vanligt 20 min cross och 30 min löpning på bandet! hugs & kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur orkar du springa när du röker?

2010-03-09 @ 19:40:46
Postat av: Anonym

Jag feströker bara!!!! så det går alldeles utmärkt!!!

2010-03-10 @ 07:24:42
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0