Love to you.

Måste först bara säga tack alla för era otroliga fina kommentarer jag fick angående mitt förra inlägg! Ni är ju så otroligt söta så jag får en tår i ögat! Ni har gjort min dag! Tack tack tack!
Alla är vi olika, och tur är väl det! Vet ni vad? Jag tycker att vi tjejer ska hålla ihop istället för att klanka ner på varandra! Vart tog girlpowern vägen?
Ingen människa på jorden är PERFFEKT! Och verkligen inte jag heller! Glöm aldrig det! Döm inte efter utsidan, ta insidan! Det har jag lärt mig!
Klockan är ca. 08.20 på morgonen här i Grekland och jag vaknade nyss av en sol så stark så det nästan gjorde ont i ögonen! Blev så pigg och glad, som alltid av solen så studsade upp ur sängen! Nu sitter jag i soffan tillsammans med er och datorn, en kopp kaffe och en proviva shot! Väntar på att solen ska nå fram till solstolarna! Får nog vänta ett litet tag till! :) Sen efter lite solande blir det en sväng om på stan, måste ner och köpa den ursnygga kavajen som jag såg igår! Puss och kärlek till er från mig!
Bilder från min prommis igår!

Kommentarer
Postat av: josefin

vad skönt det ser ut! lite avis måste jag säga! :)

2010-03-06 @ 10:30:39
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: josefin

ja skulle inte tacka nej till lite värme nu :) söt hund ni har! vad är det för ras? :)

2010-03-06 @ 10:35:16
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0