Home.

Hej alla godisar! Nu är jag hemma igen, så skönt att se mina små lovisar igen! Som jag saknat dom, men samtidigt så tråkigt att åka från min familj hemma i Sverige:( önskar jag kunde ha alla på ett och samma ställe!
När jag kom till flygplatsen väntade min karl på mig, men två paket i handen! Han är ju underbar! Fick en sjal från Burberry och ett par ljusrosa shorts från samma märke! Så fint! :) Nu har vi precis käkat lite och ska nu krypa upp alla tre i soffan tillsammans med en stor påse svenskt godis! Mumma! Imorgon bloggar jag som vanligt igen, med massa uppdateringar! U like?? hörs imorgon, sov gott! Kram från en trött Tilda.

Kommentarer
Postat av: sis

å jag saknar dig redan fisen!!!

2010-03-01 @ 20:37:05
Postat av: Hanna

Jättefin scarf!

2010-03-01 @ 21:29:16
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det gillar vi starkt ! Både presenterna och mer uppdatering :D

2010-03-01 @ 23:30:58
Postat av: CK.

Ja me juis...love

2010-03-02 @ 07:18:35
Postat av: Anonym

Gullisar:) Tack!

2010-03-02 @ 08:41:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0