todays.

God middag vänner! Är allt bra idag? Min morgon började som den ska göra varje morgon, med en långprommis runt sjön med hundarna! Så härligt! Idag ska vi åka till m:s föräldrar en sväng! Men först bort till djursjukhuset, fixa hundmat och lite smått och gott! Idag har vi också fixat cargon hem till Grekland igen... nu börjar det närma sig hemresa och jag längtar mer än ngnsin till mitt hem och mitt grekland! Borta bra men hemma bäst! Har haft en super mysig tid hemma i Sverige, hos päronen, alla vänner osv! Alltid lika skönt att komma hem och bli bortskämd med mat på bordet osv! :) Eller vad säger ni?
Puss och kram så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker du till Grekland igen??

2010-06-22 @ 12:38:54
Postat av: Jennifer - Lola May

Så snygg kombination, älskar när man knyter skärpet så där. Är också en gammal Jönköpings tjej, men det var länge sedan jag var där nu. Mysig stad.

2010-06-22 @ 18:37:49
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Jag är ledig så jag kan före eller efter, vilket som :) Vilket blir bäst för dig? Puss

2010-06-22 @ 18:49:08
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Stella

we want frååååågestund!

2010-06-22 @ 20:27:42
Postat av: Hanna

Jättefin outfit idag! =)

2010-06-23 @ 07:47:52
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tror jag åker hem den 2:a juli igen.... skulle stannat juli ut i Sverige men jag längtar så mkt hem så tror jag sticker tidigare! :)

jennifer, tack!!!! :)

Nattis, milleman är hos mattias föräldrar i hestra o kmr imorg igen men jag kan promma me dig ändå!!!! Pussssiluss

Stella, det kmr...

Hanna, TACK!!!

2010-06-23 @ 08:59:29
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid såååå fin!!! Kram

2010-06-23 @ 09:00:07
Postat av: Emma:)

Är ni gifta?:) ska han flytta med dig till grekland?:)

2010-06-23 @ 10:27:51
Postat av: Eva

åååh...va trött söta hunden är då:)..

Var kommer kjolen ifrån?super läcker...and the shoes?

Du är bedårande söt!

2010-06-23 @ 11:47:39
Postat av: Anonym

Emma, nej vi är inte gifta, men förlovade är vi! Det är jag som har flyttat med honom till grekland så vi har bott där tillsammans i ett år snart! Han spelar fotboll där! Kram



Eva, visst är hon! Kjolen kmr från zara och skorna från scorett!

Tack för din fina kommentar! den värmer! :) Kramar

2010-06-23 @ 12:04:20
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0