The sun is shining.

Vilken fantastisk dag det har varit idag då! Har legat på stranden tillsammans med mamma & lovsing hela långa dagen! Har badat, käkat glass och bara gottat mig! Nu ska jag iväg på fotbollsmatch i norrahammar! senare blir det grill och annat gott! Hörs sen mina fina!
Klänning: Mango
Jeansjacka: Lee
Skor: Steve Madden
Väska: Chanel
Bild från i lördagskväll


Fin fin utsikt!


Artikel imorse! Haha


Sol & bad idag!



Förresten, idag har jag bokat resa hem till Grekland, den 12:e juli är jag tillbaka & hemma i Grekland igen, nu längtar jag hem! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Josies

lovvsing så fin! Men då vill ja komma i juli när M e på traiiining camp haha! tjuss!

2010-06-28 @ 18:40:03
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej, underbara bilder! Vad jobbar du med?

2010-06-28 @ 22:20:55
URL: http://sarabratli.blogg.se/
Postat av: andrea

hej :) nyfiken var som stod i artikeln:) och jag är också nyfiken vad du jobbar med. Ha det bra Kram / andrea :)

2010-06-29 @ 12:25:13
URL: http://andreaedanius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Matilda. Jag kommer också från Jkpg. Vet vem du är och gud så söt och fin du är:) du är några år yngre än mig men jag känner några som du känner för staden är Ju inte stor. Du har så sjukt bra klädsmak Precis min stil. Tyvärr är jag student och inte riktigt ekonomin för allt;) tycker att du borde kanske satsa på designer i framtiden. Fortsätt med bloggandet för jag kommer läsa den:) verkligen roligt att läsa om ett annat liv än svennebanan:) lycka till med allt och stå på dig för i bland finns det elaka människor. Kram

2010-06-29 @ 16:30:09
Postat av: Anonym

Men tack så hemskt mkt, vilken fin kommentar! :) Ja det kanske jag skulle göra!!... ha en fantastisk dag & kul att du gillar bloggen! Kramar tilda

2010-06-30 @ 08:55:36
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Nina

Härligt :)

Själv åker man till Grekland på måndag och blir kvar i 3,5 vecka :)

2010-06-30 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0