morning.

Bjussar på lite pics från igår, var tvungen att testa min camera på riktigt!











Okej lovers! Nu har vi nyss käkat frulle, och nu klipper vi tassarna på doggsen! Inte alls populärt! Ska snart knatra upp till a6 med syrran, kika lite! Sen blire en runda runt rockis, och en springrunda runt munken! Härliga väder, du gör mig lycklig! Puss

Ni är ju nu så många nya läsare här på bloggen, kan ni inte berätta vilka ni är? vart ni bor? Vad ni tycker om bloggisen? Så kul och veta, jag är nyfiken! Kramar


Kommentarer
Postat av: Evilme

Tittar in då och då för att kolla in ditt spännande liv :-)

Bor i Jämtland på egen gård med en massa hästar och hundar. Kan behövas en verklighetsflykt ibland.



Ha en bra dag!

2010-06-01 @ 10:32:58
URL: http://outlawsbandit.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag bor i göteborg och tar studenten på fredag! Jag hittade hit för någon vecka sedan, när du var veckans blogg på blogg.se och blev fast. Älskar din stil och du verkar ju helskön.

2010-06-01 @ 11:34:23
URL: http://michellelinda.blogg.se/
Postat av: Tindra

Hej Hallå...

En 30-årig kvinna (shit vad gammal man låter ;) .....hittade till din blogg voa blogg.se första sidan, jag älskar shopping o resor så din blogg är perfekt för moi att läsa :) ,...har en egen blogg , Tindraohara.blogg.se, där man ser min passion för VÄSKOR, mode, inredning, matlagning och mitt lilla hjärta Matteus, min son på snart 3år......

Hoppas du fortsätter blogga :) kram kram

2010-06-01 @ 11:38:00
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad har du för kamera? Fina bilder :) Kramsi

2010-06-01 @ 11:42:00
Postat av: Sandra

Hej! Jag är 20 år, bor i Göteborg och hittade in till din sida för ganska länge sen nu...Jag såg en länk till din blogg när du hade kommenterat ett inlägg på Ninas blogg, så jag gick in och tittade. Först tyckte jag inte att den verkade särskilt bra, jag tyckte att det var för mycket mode för min smak, men nu är jag helt fast och tycker att den är superbra :) Kram

2010-06-01 @ 12:01:38
Postat av: M

Hittade den genom Josefines blogg och sen var jag fast. Du verkade va en skön tjej och blev helt såld på dina kläder så jag hängde kvar!



Är lite intresserad av hemmaövningarna som du pratat om som din pojkvän gett dig. Vad är det för övningar? :)



Kram

2010-06-01 @ 12:07:14
Postat av: Anonym

Hej! (3 läsare med en kommentar)

vi kommer från jönkan o gillar din stil!

Du verkar vara en ball tjej :)

Det skulle vara kul om du kunde videoblogga någon gång!

Ha det gött.

2010-06-01 @ 12:24:36
Postat av: Maria

Jag bor i Stockholm och hittade din blogg genom blogg.se framsida... Jag älskar din blogg för du lägger upp sjukt fina bilder på dej o ditt hem, det du köper m.m.... Varierande! :)

Men jag undrar vad du jobbar med eftersom du har råd att köpa så fina kläder o skor? (läs: dyra märken) ;)

kram!

2010-06-01 @ 12:32:21
Postat av: Sofie

Från Kalmar, hittade dig via en vän som tyckte du hade fina kläder =)

2010-06-01 @ 12:54:57
Postat av: Evelina

Bloggen är jättefin, började följa den när jag såg att du bodde i Grekland. Har varit där själv två gånger.

Bor för tillfället i Borås men planerar att flytta utomlands efter examen om 3 år, när jag fyller 23. Planerar att jobba inom mode.

2010-06-01 @ 13:18:07
URL: http://bunnyforever.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Jättefin blogg! :) Började läsa den för att du bodde utomlands. Vill bo i Californien men bor just nu i värmland :( Time will tell!

2010-06-01 @ 13:18:46
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag heter Hanna och bor i jönköping, jag börjar fundera på om jag är släkt med dig på långt håll, för min morfar hette fingal i efternamn! :)

2010-06-01 @ 13:51:01
Postat av: Catrin

Catrin 24 från Nyköping.

Har precis hittat hit och undrar lite vem du är...

Det är i alla fall nåt som har fångat mitt intresse =)

Kan du inte skriva ett inlägg som sammanfattar lite vem du är och vad du gör?

2010-06-01 @ 14:26:29
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

gillar din blogg :) väldigt underhållande! fler uppdatering =) keep up the good work!



jag heter cecilia, 19 år från sthlm men pluggar i visby :P flyttar till grekland och underbara kreta under sommaren för att jobba =)

2010-06-01 @ 14:36:50
URL: http://mariacecilias.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sarah heter jag, bor också i häriga jönet :)

tycker din blogg är underbart bra & är en trogen läsare haha :)

2010-06-01 @ 14:41:49
URL: http://atsarahs.blogg.se/
Postat av: Linn

Så utrolig fine bilder! - Herlig stemning :-)



Liker bloggen selv om jeg ikke forstår alt du sier :-P Synes du har utrolig bra personlig stil - virkelig søt - og du virker så sprudlende og herlig at det er en fryd å lese bloggen.

Ble veldig nysgjerrig på hvordan du havnet i Grekland og hvordan det er å bo der. Har selv veldig lyst å flytte til varmere strøk, men ... Tips?



Hilsen Linn (Student fra Bergen, Norge) :-)

2010-06-01 @ 15:47:59
Postat av: Emma

Heter Emma, bor i stockholm, är 16 år gammal och lever för shopping,träning och familjen!

Går i skolan, men på fritiden är jag tillsammans med pojken eller så är jag med mina vänner och tar en fika på något mysigt café.



När pojkvännen spelar långa, tråkiga bortamatcher så brukar jag kolla in lite bloggar och har framförallt fastnat för din. Gud vilken fin stil du har och du verkar vara en sådan otroligt fin kompis!

Hoppas allt är bra!!!



Emma från stockholm

2010-06-01 @ 15:50:33
Postat av: sandra

Jätte tjusiga bilder! Vill också köpa mig en så bra kamera! :) Kram

2010-06-01 @ 17:20:22
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej jag är en 22-årig tjej från Piteå :) Det jag gillar med din blogg är dina härliga bilder på "dagensoutfit" och tips på saker du köpt men dessutom för den allmänt underhållande bloggskrivningen och för att du uppdaterar ofta så tack för det! Krams

2010-06-01 @ 18:45:33
Postat av: Gabriella

Hej!

Hittade hit för ett tag sedan. Jag är Gabriella, Malmötös. Hittade hit för vi har lite gemensamma vänner. Madelen Z och hennes bror och såklart Maddes svägerska tillika min bästa vän, Nathalie.



Gillar din blogg massor och är inne och inspireras mkt. Kram

2010-06-01 @ 19:34:03
URL: http://guldbloss.blogspot.com
Postat av: Johanna

Gillar din blogg väldigt mycket :) Började läsa för någon månad sedan. Gillar att du är personlig och att du uppdaterar ofta :)

/Johanna

2010-06-01 @ 19:57:36
URL: http://yohannna.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej!

Louise heter jag, bor i Halmstad (är från götet) och studerar till mäklare! Älskar din blogg, en bild säger mer än tusen ord! Underbar inredningssmak har du o superfina kläder! Alltid roligt att få drömma sig bort lite:) bara fortsätt, du är toppen!

2010-06-01 @ 20:02:11
Postat av: Emmaria

Emma heter jag, från Göteborg. Blir alltid så glad av att titta in här, du bjuder på härlig inspiration :)

2010-06-01 @ 20:49:23
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

KUL MED SÅ MYCKET HÄRLIGT FOLK SOM LÄSER BLOGGEN! och kul att ni uppskattar min läsning & mina bilder! verkligen så kul att höra! NI är alla fantastiska! all kärlek till er! Kramar

2010-06-01 @ 22:27:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: sussa

Hej. jag heter susann, 22 år och bor i kiruna ! tycker din blogg är spännande och inspirerande. du verkar ha ett härligt liv i Grekland :D hittade hit genom blogg.se !

2010-06-01 @ 23:31:58
Postat av: Matilda

En tjej på 21 år, bor i sthlm, jobbar extra och ska börja plugga till undersköterska. Tycker om din blogg för att det är så kul att läsa om folk som bor utomlands och lever ett annat liv än vad man själv gör =) sen så har du fin klädstil!

2010-06-01 @ 23:59:40
URL: http://loveandcaffeine.blogg.se/
Postat av: Eva

hej.Ramlade in här i måndags,vet inte hur dock men fastnade för ditt otroligt söta du,både yttre men även fått känslan att du har en fin insida oxå!

Otroligt fin klädsmak,gillar att du varierar dig så pass mycket som du gör dessutom sjukt avis på alla dina väskor..morrrrr;)!

Som andra undrar även jag vad du gör,gjort å drömmer om att göra framöver?Vem är din fotbollskille lr är det off limit?!

Ta hand om dig:)

2010-06-02 @ 00:25:43
Postat av: Paulina

Hittade ni blogg när du låg på första sidan och tycker den är superbra, skojigt och intressant liv verkar du ha blandat med mycket snyggt mode och inredning!



Själv är jag en 19-årig tjej ifrån stockholm! :)

2010-06-02 @ 08:50:10
URL: http://ohpaulina.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej, jag såg din blogg då du blev utnämnd till veckans blogg. Kikade in och gillade vad jag såg, tycker det är så inspirerande med alla outfits som du publicerar och dessutom verkar du så glad och positiv och det smittar av sig när man kollar in bloggen! Själv bor jag i Malmö. // Tess

2010-06-02 @ 09:15:19
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

En tjej som bor i Norrköping, blir 24 år i sommar. Tycker din blogg är roligt och spännande och inspirerande. Du har grymt fina kläder och väskor, dina väskor suktar jag mest efter ;) Sen ditt härliga liv i Grekland är roligt att följa. Minns inte hur jag hitta dig från början.

2010-06-02 @ 09:45:29
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: E.Brockman

En tjej från Stockholm, som älskar mode. Tog i fredags studenten för inom textil och modedesign.

Älskar din klädstid, inredning i ditt hem osv.

Du är en inspirations källa! Blir så inspirerad varje gång jag läser din blogg! :)

2010-06-02 @ 15:11:14
URL: http://ellinorellinoor.blogg.se/
Postat av: alva

hej! hittade din blogg när du var veckans blogg, fastnade totalt! är inne varje dag och läser, älskar din stil, och allt du skriver om, verkar ha ett underbart roligt liv :) Älskar också New York Btw , ska dit i höst PUSS

2010-06-03 @ 20:42:17
URL: http://alvaedanius.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej, jag hittade också din blogg via blogg.se för ett tag sedan. Du har en bra blogg och det är roligt att läsa om andra som också bor utomlands. Själv är jag en tjej på 26 vårar från nordöstra Skåne, men jag bor i Madrid sedan 1,5 år tillbaka. Jag har också en blogg, madrida.blogg.se om du vill veta mer. :O) många kramar

2010-06-06 @ 22:07:09
URL: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0