i cant get enough.

Jag får inte nog av den här staden! Även att man konstant andas in tunga avgaser, luften är så oren som den kan bli, människor springer på varandra om annat så ÄLSKAR jag det! Vilken känsla, det bara osar fashion! Har sprungit på stan non stop idag! Victoria secret & bodylotions/läppglans till ett kompani, macys, chanel och bergdorf goodman! Visar vad jag har köpt senare! Nu ska jag hoppa in i en dusch, sen på med klackarna, ikväll blir det käk på mr bigs favvisställe da marino! Pusssar från ett fantastiskt New York
Time square by day med alldeles för varma kläder!


I lööööve, (sex and the city tjejernas favvisbutik)


Svettig efter ett varmt springpass på stadens alla gator...


Här inne gick lill tildis lös... ni förstår varför va?


På jakt efter ipad!

Har inte hunnit med en liten del av allt man ska hinna med... imorgon blir det magnolia bakery, christian louboutins stoooooora affär! Hörs då mina tussar! Millsson, mami saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: Dinna

ååå...va jag saknar the city. Måste tipsa er att om ni får tid över, så hyr en bil och dra ut till the hamptons. Det är bara SÅ lovely. Tar typ två timmar från stan (om ni har tur med trafiken)

Annars kan jag tipsa om meatpacking district och sen e ju Pastis en klassiker som ni måste besöka.

Puss

2010-06-03 @ 05:01:05
Postat av: Love NY

åhhhh vill också! vad härligt att bara få gå o shoppa o äta på fantastiska restaurangen! kom på att jag glömde nämna att Budakan som jag tipsade dig om tidigare är restaurangen där förlovningsmiddagen äger rum i Sex and the city 1 :)

2010-06-03 @ 07:05:09
Postat av: J O H A N N A

Ååå!!

När jag var i LA var det någon hemsk rea på VS och miljarder med folk så jag orkade inte ens titta in haha. Förstår att det måste vara ren lycka ;)

2010-06-03 @ 08:01:13
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: sis

åå vad underbart! andas in lite NY luft åt mig också! sääälek

2010-06-03 @ 09:17:36
Postat av: Limpan

Shiiiit mathilda du kommer ha de såå gött.. love that city :) shoppa ihjäl dig nu annars kommer du ångra dig ;) å snälla besök frihetsgudinnan, även om de inte är så coolt, men de måste göras.. puss på dig

2010-06-03 @ 09:37:21
Postat av: Anna

Vill tillbaka! Älskar VS:s bodylotions. Hittade däremot inte en enda BH som satt bra på mig :-( Däremot trosor fick följa med hem.

2010-06-03 @ 10:43:25
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh, önskar att Victoria Secrets hade butiker i Sverige också, ääälskar deras underkläder :) Hoppas att ni har det jätte mysigt ;)

2010-06-03 @ 11:11:31
Postat av: Tindra

Shoppa Loss :)

2010-06-03 @ 11:35:08
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: linda

fashion pashion !!

2010-06-03 @ 13:07:05
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Ina

Åååh, vad kul det ser ut, jag vill också till NY!! :)

2010-06-03 @ 13:48:53
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0