Tired.

Ja, det är bara förnamnet! Ibland blir man så trött på snack & folk! Det är helt otroligt, folk man inte känner, som snackar skit, pratar otrevligt till andra och tror sig vara översittare! Vi människor har alla samma värde och ingen står högre än ngn annan! Det pratas hit & dit vad man handlar osv, men herregud, mitt intresse och sen barnsben är kläder, skor & väskor, och en annans kanske är cyklar? Men vad i helvete är skillnaden? Börjar bli sjukt ledsen, irriterad & arg och jag vet precis vem du är som pratar! För det första har jag din ip adress fast jag redan visste vem du var! GE UPP snälla lilla du, jag ber dig! Och lämna vårt liv ifred! Du kmr att må så mkt bättre när du slutar att slösa din energi på mig! Irriterande människa! Jag är ingen speciell, jag är bara Mathilda och så rolig är jag inte! Tack!

Ge upp det gamla & förflutna & gå vidare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra skrivet Mathilda!

2010-06-23 @ 09:42:49
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: sis

BRA SKRIVET TILDA! de finns bara en sak att säga, TRAGISKt och REN AVUNDSJUKA!

2010-06-23 @ 10:07:52
Postat av: CK.

Håller helt o fullt me dig vännen min...you rock, kaffe snart? Saknis.. PUSS

2010-06-23 @ 10:20:48
Postat av: Anonym

skit i dom idioterna igent att hänga upp sig på det kallas för svensk avundsjuka, du kanske har allt det dom vill ha åh då snackar dom skit istället för att göra något åt deras egna patetiska sittuation? alla är bättre än dom som håller på snackar åh förstör för andra! Du verkar vara en så go åh stark tjej, skriv inte om dom i din goa blogg då har dom vunnit. Ändra inte på dig kör ditt race, jag tycker det e skit kul åh läsa din blogg kramar

2010-06-23 @ 11:09:38
Postat av: Anonym

Stå på dig bara! Känner inte dig men tycker det är fantastiskt kul att läsa din blogg! Synd att det finns såna som inte kan vara glada för andras skull! Du verkar vara en helgo tjej! Fortsätt njut av livet!! Kram

2010-06-23 @ 11:30:08
Postat av: Mirva ♥

Hej Vännen!



Jag förstår dig till 110% !!! Det är just därför (bl.a.) jag har börjat & slutat blogga ett antal ggr. Man tröttnar ju helt enkelt. Jag vill inte att ngn annan skall kunna få följa mitt liv, jag vill vara anonym tillsammans med min familj och leva vårt liv.



KRAM Mirva

2010-06-23 @ 11:46:01
Postat av: Teresa

Tjohooo Söta!



Människor är människor, man är advundsjuk av sig, vissa kan bemästra den och må bra i livet vissa måste skrika ut sin smärta. Dessa männsikor förstör för många, men också så oundvikligt.

Tycker det är bra att du säger ifrån! Även fast personen i sig borde förstå innan.

Följer din blogg varje dag halka in på den av en händelse.



Du är grym vacker, fantasifull, kärleksfull , grym klädsmak. DIN BLOGG INSPIRERAR. Keep up the good work.



Kramis Teresa

2010-06-23 @ 11:47:50
Postat av: emelie

tildus vildus! strunta i vad andra säger, folk som snackar är bara avundsjuka.

2010-06-23 @ 11:53:47
Postat av: Eva

Inget annat än avundsjuka!Så tragiskt hur många tjejer bara vill trycka ner andra för att på egen hand nå toppen å vara störst,det slår bara tillbaka en vacker dag å då står man där själv!Har själv fått mycket skit och idag kan jag nästan tacka för det har gjort mig till en starkare människa!!!Skaka av dig och fortsätt le!

2010-06-23 @ 11:56:05
Postat av: suss

hej matilda, jag är huskvarna tjej i samma ålder som du och jag har alltid vetat vem du och din syster är, ni har alltid haft dom finaste kläderna och de finaste håret och jag tror att de gör folk så avundsjuka å att de är de de handlar om, men jag menar så fort man läser din blogg så ser man på två sekunder hur varm och go du verkar som person, å då blir jag bara glad :) va synd att inte alla kan se de så!

2010-06-23 @ 12:17:54
Postat av: Sofia

hej! det måste kännas skönt o vara fina grekland är min favo ställe.. fina bilder. fin blogg hoppas du kan kommentera min blogg..:)

2010-06-23 @ 12:32:25
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde Sel

Söta Tilda

Bry dig inte om vad andra människor säger eller tycker. Du är en jättefin människa och har en jättebra blogg. Allt annat är avundsjuka.

Om ni hinner hälsa på oss på västkusten hade det varit supermysigt, annars får du hälsa mannen från oss. Massa kramar Madde

2010-06-23 @ 12:57:19
Postat av: Lotta

Tråkigt med missunnsamma personer! Personligen tycker jag det är skitkul att läsa om allt du gör och shoppar, så får jag lite lyx och flärd i mitt liv ;) Hoppas du får en bra dag. /Lotta

2010-06-23 @ 13:09:24
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Helen

Tråkigt att den svenska avundsjukan ska behöva förstöra så mkt. Jag har börjat följa din söta blogg och kan bara säga att både den och du verkar underbara! Stå på dig tjejen!

2010-06-23 @ 13:17:18
URL: http://lecookie.blogg.se/
Postat av: Tindra

Skrev just ett inlägg om detta igår på min blogg...jag är verkligen trött på idioter i bloggvärlden.... :( Kram på dig

2010-06-23 @ 13:43:50
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag kan veta vem tjejen är du menar! Där pratar vi en riktig jävla översättare. hon ska inte ens snacka. förresten har hon ens några vänner? ge henne vad hon tål. gör oss den tjänsten. You go girl. kramisar

2010-06-23 @ 13:56:06
Postat av: julia

Stå på dig sötis!

2010-06-23 @ 14:06:20
Postat av: Anonym

Bra skrivet! :)

2010-06-23 @ 16:17:41
Postat av: A

Någon sa till mig en gång att skitsnack är avundsjuka och jag tror att det stämmer. Har man möjligheter (tex att köpa fina kläder)så är det självklart att man ska utnyttja dom. Du verkar vara en väldigt jordnära och positiv tjej så försök att inte lyssna(läsa)på allt dumt utan var bättre och fortsätt bara vara du! :)

2010-06-23 @ 17:17:37
Postat av: Jessica

Bra sagt!

Skit kommer alltid pratas av folk o ofta handlar det om avundsjuka tyvärr, den drä evinerligga Jantelagen här i Sverige!

Stå på dig, jag gillar att läsa vad du hittar på i ett liv som jag själv inte lever, sen att jag inte alltid gillar dina kläder, so what, smaken är som baken, delad! De är fina på dig men jag skulle kanske aldrig köpa dom!

DU verjar va en superfin tjej=)

Kram

2010-06-23 @ 17:58:13
URL: http://lifethruemyeyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sagt! :) pussssss

2010-06-23 @ 21:21:01
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack finaste ni <3 ni är ju för underbara!

2010-06-24 @ 11:16:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Ida

jag håller med, bra att du säger ifrån. Det finns alltid människor som måste hitta fel på andra för att själva känna sig starkare, men de fattar inte att styrkan måste komma inifrån en själv. Stå på dig! :O) kram kram!

2010-06-24 @ 14:33:01
URL: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0