todays project.

Fy faaaan så min klädgarderob ser ut, väskorna hänger inte alls där dom ska, klänningarna ligger ner, usch jag som alltid har sådan ordning! Sen jag kom tillbaka hit från Sverige så har jag inte orkat ta itu med den! Jag får panik, jag är ett städfreak ska ni veta och allt ska ligga perfekt och hänga i färgskalor! Så dagens lilla syssla blir nu att städa rent mina klädgarderober, sortera efter färg och slänga ut gammal skit... vilket jobb jag har framför mig, kanske dags att börja, det kliar i fingrarna...
Bara vita galjar ska det vara, vart kom dom andra ifrån?
Bland bastopparna hamnade partytoppar...
Min underklädsgarderob har haft krig...
Mina vita grejer är ostrukna & skrynkliga...
Mina jeans och skjortor har haft rövarkrig under tiden jag var i Sverige...
Och mina myskläder likaså...
Usch, jag skäms verkligen för att visa upp det här... Vad hände med den mest ordningssamma & pedantiska tilda? Måste tappat henne på vägen... nä nu jäklar ska här städas och rensas! Åh så kul :)

Kommentarer
Postat av: jenlen

Måste också ta tag i städning har ett rum jag ska göra om till en liten walk in closet så just nu är det i sån himla oordning inget kul! Sån klädställning ska jag skaffa också, bra att ha! Hoppas du får en bra dag denna måndag! Kram

2010-07-26 @ 08:04:25
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Johanna N

Jäklar vad kläder du har!! Om man ändå hade hälften av din garderob... =)

2010-07-26 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0