The shoe god.

Här är mina nya lovers i skohyllan! Ett par nudeklackar från min absoluta favorit, skoguden Christian Louboutin! Bekvämare & snyggare heels hittar man inte!






U like them? I lovilove u!

Kom nyss hem, har varit och druckit vin med min älskling Mariela & hennes syster som är tillbaka från Argentina! Så sorry för mycket dåligt bloggande & inga svar på era frågor idag heller... Ni får ursäkta mig men jag har helt enkelt inte haft tid... men jag lovar att svara på dom imorgon! :) Nu är klockan för mycket & jag är alldeles för trött för att skriva mer! Sleep tight! Pusselusse

Kommentarer
Postat av: CK.

G O R G E O U S

2010-07-19 @ 08:01:27
Postat av: sis

lovilove love looooove!!

2010-07-19 @ 09:50:43
Postat av: Carin

Wow! Vilka vackra :)

2010-07-19 @ 11:01:05
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

så snygga grattis :) köpte mig ett par höstbruna höga acne pistols vad tycker du var d ett misstag skulle man ha köpt svarta ? har redan dom låga acne i svart :) grym blogg du e en vacker tjej kramis

2010-07-19 @ 11:52:00
Postat av: Anonym

eller hur är doooom!!!! Kramisar



Bruna stövlar är sjukt hett till höst/vinter, lite roligare än bara svart svart svart som man ser varje år! :) snyggast blir dom när dom är sådär härligt slitna! Så slit på!!!! tack sötaste du...

2010-07-19 @ 19:15:13
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack för tipset :) tycker verkligen du e grym så kul att läsa din blogg kramen

2010-07-20 @ 14:44:29
Postat av: jonna

Svin snygga skor! Letar ihjäl mig efter ett par nude CL skor, men dom tycks vara slut överallt... så avis JA! hihi



Grattis i efterskott!

2010-07-20 @ 18:51:13
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: ems

men lylloooo diiiig!!! =) super fina!! och angående trakaserierna på din blogg, skit i den bajskorven!! inte värd din tid eller ork =) XOXO

2010-07-22 @ 08:28:30
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0