special cupcakes.

Var på stan tidigare idag och bytte en grej och vad gick jag förbi då? Jo, cupcake heaven! Jesus! Jag gick där inne en bra stund och bara studerade alla konstverk! Ni skulle sett tårtorna! Jag hade hamnat i cakeheaven! Såg ut som att dom var hämtade direkt ur en tecknad film! Var tvungen att köpa med mig 4 st hem! Dom uppskattades och var mycket goda! Dit ska jag in fler gånger vill jag lova!
Vanilj m jordgubbsfrosting, chocolate hazelnut & chocolate fudge! MUMS!





Hur fina? Nu kommer snart städerskan hit och senare ikväll blir det käk på tartare, köttfondue it is! Ska ha lite födelsedagsmiddag, min älskling är nämligen inte hemma på min riktiga dag :( Later, tjuss!
Era frågor svarar jag på under helgen! Blire bra?

Kommentarer
Postat av: JenLen

Mums ser supergott ut älskar cupcakes! Hopas du får en bra helg..

2010-07-16 @ 18:19:42
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: a

Hej! Skulle vara såååå himla gulligt om du svarar på detta. Vilken storlek tog du på bikinin, den ombloggade med glitter o stenar, den ljusrosa? Jag har hittat den på tredera...men vet ej vilken storlek så tänkte höra med dig vilken du har=) Finfin blogg=)

2010-07-16 @ 20:10:03
Postat av: moster mia

Om 24 timmar är vi i ditt hemland!kanske går det en båt till Kreta kato stalos!du/ni är välkomna. Du är så himla duktig på att beskriva och berätta om dina dagar tilda, helt fantstiskt. Hade vi haft tillfälle och kanske landat i Aten så hade vi kommit en sväng...puss på er och grattis i förväg gumman,,,har nämligen fortf inte fått ditt nummer,Kram kram

2010-07-16 @ 22:29:50
Postat av: Josie

godmorgon min lilla tussa! Nu har jag fått min älskade Chanellis! :D

2010-07-17 @ 08:14:15
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

a, jag tar alltid 34 i trosorna & 36 över bysten!! :) lyllos dig!!

Moster, åh så jag vill komma, jag hör av mig, inte alls omöjligt jag tar ett flyg o kmr o hälsar på er ngn dag!!!! :)ha det så underbart nu, stjäl mitt nr av totti, hon har det!!!! Kramar o hälsa alla!

josies, visst är den helt underbar????? :))))) lovelove love... den var du värd hjärtat

2010-07-17 @ 09:00:36
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0