powerwalk, check.

Morgondagens powerwalk är avklarad! Studsade upp vid halv nio och gav oss ut direkt! Gick strandpromenaden längs havet och det är en sträcka på 45 minuter! Perfekt! Väl hemma efter 60 benböj, en walk i rask takt och ett dopp i havet så är vi nu redo för dagen, mer än någonsin! Käkade som vanligt smoothie och ett ägg till frulle tillsammans med svart kaffe! Nu åker vi och storhandlar och sen bänkar vi oss i solstolen, utgång ikväll, då gäller det att vara på topp, av erfarenhet brukar utekvällarna bli väldigt väldigt långa här, hmmm...
Tummen upp för morgonprommisar! puss på er

Kommentarer
Postat av: :) Sofia

Jag brukar gå upp och springa på morgonen , det är hur skönt som helst !

Dessvärre har jag lyckats sova till tio två dagar i rad nu , not good !



Hoppas att ni får en fin dag , idag har vi med sol :) .

Mvh Sofia

2010-07-27 @ 10:21:01
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Sara

lät som en perfekt morgon det haha! =)

ha en bra dag!

2010-07-27 @ 10:33:06
Postat av: Anonym

Heej, gillar verkligen din blogg. Du verkar va en gullig tjej med öga för mode..sånt gillar vi ;) Jag måste fråga angående din träning/motion.. Visst verkar du unna dig ibland, god mat o alkohol..men hur håller du balansen så att säga? Och hur motiveras du till att träna o äta bra?? Jag är smal, och blir bara motiverad när jag lagt på mig nåt kilo eller två.. Då kör jag så det ryker!! Men jag orkar inte alltid hålla i detta.. Ge mig gärna tips!!

2010-07-27 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0