pour u.


Din osäkra, patetiska, ynkliga lilla varelse, har du ett så tråkigt liv så du måste klanka ner & skriva nedvärderande saker till andra? Jag skrattar åt dig och jag tycker verkligen synd om dig!

Den svenska avundsjukan, sorgligt! Är jag förvånad? Inte ett skit. Kan vi inte bara börja glädjas åt varandra? Måste man trycka ner folk och skriva hur sjukt ful man är? Vilket jävla mongo man ser ut som? Mår man bättre om man gör det? Gör man verkligen det?

Blir på så dåligt humör, arg och förbannad på detta så nu tar jag en bloggpaus, får se när jag återkommer, om jag återkommer! Här ger jag dig hela mitt liv, och vad får jag för det? Vill jag verkligen utsätta mig själv för det här? Ska fundera, until, stay tuned and take care!
Bara så DU vet så har jag tack vare mina fantastiskt fina bloggsystrar (tack!) fått fram vilken stad du bor i och vilken gatuadress du har! Du & jag ska prata, det är det minsta du är skyldig mig! Bara så du vet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

IP-adressen verkar höra hemma i Vargön, Sverige

2010-07-20 @ 22:57:30
Postat av: Josefina

You goo girl ;) bra att du står på dig!!! Du är en vacker varelse, glöm aldrig det... Fining!!!

2010-07-20 @ 23:25:06
Postat av: Frida

Det enda jag kan hitta är att den är skriven från göteborg :/ det är bra att du inte tar åt dig, du får inte ge dessa människor din energi! stå på dig...

2010-07-20 @ 23:33:25
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Fanny

Orka bry sig! Gillar din blogg ;)

2010-07-20 @ 23:37:00
URL: http://fannysworld.blogg.se/
Postat av: Madde

Hello, IP adressen tillhör någon i Gbg.

Tycker inte du ska sluta blogga men jag måste ändå säga att jag är grymt besviken på dig, jag har följt din blogg sen starten och blev lovad att få köpa din halsduk men det höll du inte sen när det väl kom till kritan och det tycker jag är sjukt tråkigt.



Ps, Ge inte upp bloggandet för någon tjejs

avundsjuka.

2010-07-20 @ 23:37:37
Postat av: jonna

Jag tycker det är jätte tråkigt när folk inte kan ta andras lycka för vad den är. Lycka! Men det skall väl finnas folk till allt så var väldigt glad att du inte blev en av dom utan för den du är istället. Tycker du verkar vara en grymt rolig tjej som alltid ser till att hitta på saker och som gillar att shoppa, men vilken tjej gör inte det.



Nej stå på dig!

2010-07-20 @ 23:47:21
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: lisa

om personen skrev något hemskt så polisanmäl!!

2010-07-20 @ 23:51:28
Postat av: Anonym

men ärligt vad är det för idioter som skriver dumma saker till dig ? verkar helt sinnes sjukt ju som sagt svensk avundsjuka är den värsta sorten så länge du vet att du är en bra tjej för det verkar du verkligen vara :) idioter finns de överallt tyvärr försvinner dom inte blä på sånna äckliga vidriga människor skulle jag vilja säga kör ditt race skit i dom ell den, DU e GRYM KRAM

2010-07-20 @ 23:52:37
Postat av: Annika

Näeee... låt inte kräket vinna!



Var bättre än dem... :)



Kom igen!

2010-07-21 @ 00:09:15
Postat av: stina

Usch vad tråkigt att höra att folk vill förstöra för andra!

Vissa har alldeles för mycket fritid!



Du har en alldeles underbar blogg:)

2010-07-21 @ 00:13:14
URL: http://www.mondoblog.se/stinaholmlund
Postat av: Anonym

hej! jag är också från jönköping och vet vem du är eftersom jönköping är jönköping. jag har inte följt din blogg, men självklart kollat ibland just för att jag tycker det är kul att läsa vad du gör, men framförallt hur du trivs med livet. Skulle vara synd om du slutar för det finns de som är avundsjuka och skriver saker. Visst önskar jag att jag hade råd med en garderob som din, men jag tänker inte skriva elaka saker för det. tycker du är sötare än någonsin och glädjs faktiskt åt att det finns folk som är nöjda med allt i livet. det ger hopp till andra, så njut av det!

2010-07-21 @ 00:26:41
Postat av: Anonym

sorgligt! har träffat på dig en gång, o tyckte verkligen du var hur go som helst! älskar din blogg! keep up the good work girl!

2010-07-21 @ 00:33:08
Postat av: Sandra

jag tycker din blogg är skitbra!

Tjejer kommer alltid vara tjejer, vissa har inget bättre för sig. Keep up the good work tjejen!

Du är grym!

Kram!

2010-07-21 @ 00:35:01
URL: http://sandrafridamaria.blogspot.com
Postat av: A

Jag förstår att det känns tungt men ge inte efter då vinner såna fegisar som den här. Jag läser din blogg avrje dag och tyckler det är kul och inspirerande. Go Tilda! Låt det goda väga över det onda!

2010-07-21 @ 06:36:40
Postat av: Anonym

det verkar som att ip-adressen kommer från vargön när man försöker se var den är ifrån.

2010-07-21 @ 07:36:04
Postat av: Anonym

Åh nej du får inte sluta!

Alla dessa avundsjuka små människor, blää!

Jag sökte på olika sidor o varje gång kom Göteborg upp men mer än så kan jag inte se tyvärr..

Take care! Kram :)

2010-07-21 @ 08:03:28
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Neeej! Sluta inte blogga på grund av den personen (det är ju precis det hon (jag gissar på att det är en hon) vill att du ska göra - att du ska ta åt dig)...

Du verkar ju vara en helt fantastisk tjej! Din blogg är det första jag läser när jag loggar in på datorn - sjukt bra är du!

Hoppas du ändrar dig och inte låter avundsjuka människor påverka dig!

Du är grym! Kra Jenny

2010-07-21 @ 08:10:21
Postat av: Emma

Jag tycker inte att du ska sluta blogga, läser din blogg varje dag och får ständigt inspiration av dig och ditt liv. Kan förså att man bli trött på människor som snackar skit, men jag tycker du ska visa dem att du inte bryr dig och att du är mycket starkare än dom tror!

Jag hoppas detta får dig att vilja fortsätta inspirera mig och andra som läser din blogg. Stor kram Emma

2010-07-21 @ 08:19:13
Postat av: Jen

Åh nej va tråkigt du har blivit min favoritblogg ju :/ men förstår de är så jävla onödigt och varför liksom håller helt med dig i de du skriver kan man inte bara glädjas åt andra,varför va bitter? Hoppas du får reda på vem de är och att du vill återkomma snart igen,kul att gå in här och få inspiration och se alla fina bilder osv! Kram

2010-07-21 @ 08:21:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hade adressen till en sådan sida men har tappat bort den. försökte titta lite bland dina kommentarer för att se vad tönten skrivit men antar att kommentaren inte är publicerad. Ett tips, polisanmäl händelsen.

Jag hade också ngn som höll på att skrivit skit till mig men som tur var la den personen av efter ett tag. Men som du skriver, det är en patetisk och osäker människa som gömmer sig bakom skyddet av sin dataskärm.

Jag älskar i alla fall din blogg och att få följa ditt spännande liv. Jag hoppas verkligen inte att du slutar blogga! Massa styrkekramar! Häls. Frida

2010-07-21 @ 08:23:58
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com
Postat av: Tess

79.102.211.247 SE Sweden 28 Vastra Gotaland Göteborg Latitude: 57.7167 Longitude: 11.9667 Telenor Sverige AB Telenor Sverige AB



Fick fram detta ifrån maxmind.com, sen hur man kollar upp exakt vilken adress har jag ingen aning om.

2010-07-21 @ 08:51:49
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

NEJ!

Jag är världens sämsta på att kommentera men ta ingen bloggpaus, det gör ju alla bra bloggar just nu. 1 av alla dina läsare har alldeles för mycket tid över och lägger det på skit.

Så strunta i den personen och fortsätt som vanligt.



massa kramar

2010-07-21 @ 08:53:01
Postat av: Tess

79.102.211.247 SE Sweden 28 Vastra Gotaland Göteborg Latitude:57.7167 Longitude:11.9667 Telenor Sverige AB Telenor Sverige AB



Fick fram detta via maxmind.com men sen hur man exakt får reda på vilken adress personen sitter påhar jag ingen aning om men borde ju vida Latitude och Longitude på något vis kunna få fram det! :D

2010-07-21 @ 08:53:17
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej nej du får inte sluta blogga, du är bloggen jag kollar in först varje gång jag sätter på datorn! jag får sån inspiration av dina klädval! snälla Tilda sluta inte! du är min favvo! Kram

2010-07-21 @ 09:01:33
Postat av: Anonym

Men Tilda, vi älskar ju dig!!!!

Läser din blogg varje dag, försvinn inte nu=(=(



2010-07-21 @ 09:06:20
Postat av: sofie

men usch gumman du ska inte ta åt dig, du ska bara veta vad jag fått för hemska kommentarer! det är BARA avundsjuka! hoppas du kommer tillbaka med bloggandet, du vet ju att jag är en trogen läsare! :)

2010-07-21 @ 09:16:32
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Usch

Förstår att du tar en paus när du får såna kommentarer men jag hoppas att du bestämmer dig för att fortsätta med bloggandet! Älskar att följa din blogg o du ger så mycket rolig inspiration ska du veta! Du är så vacker Matilda och verkar vara en så snäll o go tjej! Tråkigt med patetiska o avundsjuka människor som inte kan låta bli att klanka ner på andra! Stå på dug vackra du! Jag vet att du kommer gå långt! Bamsekram

2010-07-21 @ 09:39:37
Postat av: Ewa J

Hej igen Kollat lite om Vargön Vänersborg som dennes IP hamnar på Verkar då vara stationsgatan man hamnar på när man söker vargön!!Lycka till

2010-07-21 @ 09:42:29
Postat av: Sara

det finns verkligen människor till allt på denna jord, tyvärr..



själv vill jag säga att din blogg är kanonbra och du är jättevacker och verkar vara en go och jordnära tjej!



hoppas verkligen du kommer tillbaka, vore verkligen tråkigt annars. massa kramar!

2010-07-21 @ 10:11:34
Postat av: Anonym

Stackars dig som måste ha en avundsjuk jobbig idiot efter dig. Förstår inte att man kan må så dåligt över sitt egna liv att man är elak mot andra som man inte ens känner:( hoppas verkligen att du inte slutar blogga för att en dum idiot förstör för alla andra 99%. Jag må säga att din blogg är otroligt rolig och spännande. Kram till dig

2010-07-21 @ 10:39:14
Postat av: Julia

Mathilda, varför bry sig om vad EN lite ynka människa skriver? Varför sluta med något som du verkar tycka om och som du uppenbarligen har talang för - ditt bloggande?! Nej, fokuserar på dina riktiga vänner istället, för det tror jag du har, massvis, och alla andra fina kommentarer du ständigt får. You go girl! Ryck upp dig nu, du är starkare än så. Kramar!

2010-07-21 @ 10:51:33
Postat av: Anonym

Vik dig inte för någon som är feg. stå upp och visa att du är du. Du vet att de är så många som gillar dig och din blogg välj att se det istället!

2010-07-21 @ 11:09:51
Postat av: Jess

Neeej! du är skitbra. orka svinet som håller på att tracka ner på dig? du är skitsnygg och vem skulle inte dö för fin kropp? tell me.



sluta inte blogga ! :D

2010-07-21 @ 11:11:07
Postat av: johanna

Nej!!! Låt inga dumma idioter klanka ned på dig! Ta inte åt dig. Jag älskar att läsa om din vardag mm. Så inte sluta blogga!!! Okej?! :)

2010-07-21 @ 11:14:01
Postat av: Anonym

http://www.olzzon.com/gratis_sparaip.php?do=trace



2010-07-21 @ 11:50:08
Postat av: Kim

Vore tråkigt om du försvinner, di blogg är den första jag tittar in på varje dag.

tycker om det du skreiver, men framför allt för att du är så otroligt söt, inspirerande och verkar så öppen, ärlig och rak, rakt igenom.



jag tycker du är grym.

ta hand om dig!

2010-07-21 @ 12:10:03
Postat av: Anonym

Nej sluta inte blogga, älskar din blogg :)

2010-07-21 @ 12:10:56
Postat av: Carin

Åh nej, sluta inte blogga pga av en så sorglig människa! Jag vill så gärna fortsätta läsa om ditt glamorösa liv :)

2010-07-21 @ 12:24:00
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej Nej Nej!! sluta inte blogga, jag följer din blogg varje dag och tycker den är helt grymt bra... Du verkar vara en så himla goo tjej å det är så kul och intressant att följa ditt liv nere i grekland.. du skriver på ett sånt bra sätt och kul med dina bilder.. Jag förstår att det inte är kul att får sådana kommentarer men du ska veta att det är fler som tycker att du är bra och grym...

2010-07-21 @ 12:43:13
Postat av: sara

Du är otroligt vacker och stark, låt dom inte komma åt dig! :)

2010-07-21 @ 13:10:31
Postat av: Jess

Hejsan vet inte vad människan sagt/skrivit till dig... men du ska veta att en sådan människa som klankar ner på andra som är lycklig, till exempel du, måste vara helt störd... Du är en lycklig människa som hittat kärleken och sedan om den här personen nu säger att du är ful eller nåt så har den ju helt FEL!!! Skit i dem som är eleka du är du och ändra dig inte på grund av avundsjuka människor!!! Kram

2010-07-21 @ 13:18:04
Postat av: Sandra

Tyvärr finns det människor som måste klanka ner på andra för att må bättre själva...Du är jättevacker och det tror jag att du vet. Men Tilda, låt inte den här personen vinna genom att sluta blogga! Vi är jättemånga som gillar din blogg, den är jättebra, så snälla sluta inte! Du är grym! Kram

2010-07-21 @ 13:29:21
Postat av: Anonym

Nej ta ingen bloggpaus, jag läser denna dagligen o gillar den. Skit i de där miffot, du är säkert 100 ggr snyggare ändå :)

2010-07-21 @ 13:33:33
Postat av: emelie

gud vad tråkigt, men skit i vad folk skriver. dom vill ju bara få dig att må dåligt och dom mår bra om dom lyckas! skaka av dig allt och inse att du är så vacker som DU tycker att du är. Varför ska någon okänd, anonym surfitta definera din skönhet. hatar att allt ska vara så ytligt. Fuck it, om någon säger att du är ful eller något annat om ditt yttre, måste det spela någon roll? så länge man är en fin och snäll, godhjärtad människa. Är inte det värt MER än att någon sitter och tycker eller säger att du är ful? Personen har ingen aning om din personlighet så därför måste han/hon vara på ditt yttre. SKIT i det och se det viktigaste, det INRE! stand your ground! :) massa kramar

2010-07-21 @ 13:48:48
Postat av: emelie

& det är någon som bor i göteborg som skriver. här har du vart. http://www.ip-adress.com/map/Map_of_Goeteborg_in_Vastra_Gotaland_in_Sweden/7946021271e2bbec7eb080da072c9b40

2010-07-21 @ 13:50:51
Postat av: Jess

http://www.ip-adress.com/map/Map_of_Goeteborg_in_Vastra_Gotaland_in_Sweden/7946021271e2bbec7eb080da072c9b40



Kolla här!!

2010-07-21 @ 14:35:55
Postat av: Camilla

Verkligen enormt tråkigt om du slutar blogga men jag förstår att det är jobbigt med omoget folk.

Jag tycker iaf. att du är en fantastisk stilperson!

Tack för en bra blogg!

2010-07-21 @ 15:00:21
Postat av: Jenny

vad jag kunde få fram var iaf att det är någon i göteborg med telenor som operatör.

hade jag vetat hur man kan kolla upp det mer hade jag hjälpt dig, men det kan jag tyvärr inte.



försök att inte ta åt dig för mkt av vad folk skriver, vet att det inte är lätt. Men vad jag tror är den här personen avundsjuk på dig och ditt liv.

bakom dom orden sitter en feg liten människa, som troligtvis aldrig skulle våga säga detta till dig öga mot öga.



jag själv tycker du är vacker och har en fin utstrålning. =)



lycka till med pluggandet i höst =) om jag inte minns fel skulle du läsa språk, vilket eller vilka språk?

2010-07-21 @ 15:07:38
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: sofi

ååååhhh va arg man blir - jag som precis börjat läst din blogg & tycker den är väldigt intressant! hoppas du börjar blogga igen!



kram sofi

2010-07-21 @ 15:19:27
Postat av: Emma

Sluta INTE blogga!!! Skit i alla patetiska människor, dem är inte värda att lägga tid på! Du är bäst and we Love you!!!

2010-07-21 @ 15:41:11
Postat av: Josefina

Men va fan!!! Missade helt igår när ja läste

att

du skulle ta

en blogg paus.... Tilda!!!!! NNEEJJ säger jag.. Vilken blogg ska ja nu följa dagligen???:( fast jag förstår dig verkligen!!! Som du skrev- vill jag

utsätta

mig för detta???... De e trots allt du som bestämmer, men glöm inte att vi älskar din blogg o de du gör.. :):) oavsett hur du nu gör så hoppas ja att du börjat ngn gång

framöver... O all lycka till dig o din Karl!!! De e du värd.. Puss puss fina du

2010-07-21 @ 16:13:42
Postat av: Johanna

usch, så tråkigt när folk är så avundsjuka så de måste vara elaka. hoppas du kommer blogga snart igen!

2010-07-21 @ 16:22:24
Postat av: Gry

Nje lägg inte ner din blogg! Den är ju så bra, jag tycker så mycket om att läsa den. Lova att du inte du lägger ner den! strunta i de som skriver massa strunt, de är bara avundsjuka. De har inget liv och måste klanka ner på andra för att må bra. De har dålig självkänsla vilket är oerhört tråkigt men det finns alltid sådana idioter. jag tror på dig, stå på dig!!!

2010-07-21 @ 16:24:30
Postat av: Anonym

NEJ!! lägg inte ner, din blogg är så bra. du är bra :)

2010-07-21 @ 16:42:19
Postat av: Anonym

Tildis jag älskar ju att läsa din blogg! Och vad kan människan ha sagt när det inte går att hitta ett enda fel på dig? Och det var väl just det som var så störande för den personen.

2010-07-21 @ 17:03:02
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Becka

Nej nej nej!!!!! inte lägga ner!! Jag har alltid varit en sån människa som inte fattar varför man ska läsa bloggar men din följer jag med glädje nu, har blivit en vana att kolla din blogg varje dag...den e inte för mycke och inte för lite!! Man blir inte trött av att läsa dina inlägg för de e inte 1 mil långa inlägg och de gillar vi :) sen kanske jag inte e världs intresserad av kläder men tycker ändå de e sjukt kul att läsa och kolla dina "dagens outfit" bilder!! Men älskar när du skriver om träning, mat, tips på bra solkrämer och andra hudvårdsprodukter mm så snälla låt inte denna otroligt värdelösa person få dig att sluta blogga!! Fortsätt me de du håller på me, kan lova dig att vi e många som gillar de du gör :D alla lever vi olika och har olika livssituationer men de betyder inte att nån e bättre än den andra! Allt handlar om hur en persons hjärta slår, resten e upplevelser som man kan dela me sig av till andra, inte vara avundsjuka och elaka, sånt e ett big noooooo!!!!

Men hade en fråga att ställa egentligen..hihi.. va kör du för program på crosstrainern?? hur länge?? Har precis börjat me den, har varit lite anti men nu så gillar ja den men kan behöva lite tips på ur ja ska använda den:)

Hoppas du fortsätter me din blogg ja hejjar på dig...:D

Kram

2010-07-21 @ 17:53:19
Postat av: Anonym

Kollade på denna sida, http://www.olzzon.com/ och fick fram att ip-adressen ligger i Vargön, Sverige i alla fall.



Vi har sökt igenom våra databaser och konstaterar följande för

IP-adressen 79.102.211.247.



IP-adressen verkar höra hemma i Vargön, Sverige*

2010-07-21 @ 18:22:43
Postat av: missh

Usch, jag vet EXAKT hur det känns det där!

har själv råkat ut för sånt ett antal ggr!

Och visst sjunker blogglusten till noll på 2 sekunder

men kom ihåg att de är säkert avundsjuka - varför skulle de annars sitta hemma och lägga ner så mkt energi på att få andra att må dåligt bara för att..?!



Keep on going strong!

Be yourself!*



kram!

2010-07-21 @ 18:28:10
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag tycker din blogg är fantastisk och läser den varje dag. Du är en inspiritationskälla och jag hoppas du fortsätter blogga, struntar i alla avundsjuka mellanmjölksmänniskor som inte klarar av och se andras lycka!



Kram från Mig!

2010-07-21 @ 19:03:34
Postat av: ax

Neej, inte sluta blogga! Underbart att läsa om nån som shoppar å njuter av livet och dessutom bor i solen! :)

2010-07-21 @ 19:36:21
URL: http://axelia.blogg.se/amsterdam
Postat av: Sanna

Jag älskar din blogg! Ge inte upp, låt inte henne styra ditt liv. Fortsätt blogga!

2010-07-21 @ 20:29:21
Postat av: Anonym

egentligen är det verkligen sant, har själv funderat på bloggandet.

Vem faaan är dom för att jag ska anstränga mig och skriva varje dag för att underhålla idioter som bara skickar en massa sjuka kommentarer.

2010-07-21 @ 20:57:01
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tråkigt att människor ska vara så bittra och totalt känslolösa. Du förtjänar det bästa, alla förtjänar det bästa. Tycker det är fruktansvärt att andra människor ska släcka din glöd totalt. Det är inte värt det! Jag tycker det är så roligt att klicka in mig här varje morgon innan jag börjar jobba. Lyssna på oss som gillar ditt bloggande istället, vi vill ha dig kvar. Låt inte dom andra vinna över dig!



För övrigt brukar jag se dig och din syster här i Jönköping ibland, ja eller när du är hemma här :) Ni är så fantastiskt vackra bägge två. Ta hand om varandra!



Må gott Matilda

2010-07-21 @ 22:28:22
Postat av: Petra Bloggar

Hej Söt!



Jag var så nyfiken att jag var tvungen att söka, IP adressen finns i Vargön (utanför Vänersborg 10 mil norr om Göteborg)Men där uppe bor bara drägg och puckon så jag är inte förvånad tyvärr.



Please, sluta inte blogga! jag är en hårt arbetande tvåbarnsmamma och din blogg ger mig all härlig glamour jag behöver :-)



Hare bra!

2010-07-21 @ 22:39:45
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: sanna

Jag känner en kille som kanske kan, ska höra med han men fick själv fram att det var från vargön vid göteborg... ska kika vidare!

kram

2010-07-21 @ 23:48:14
Postat av: Anonym

Personer som denna är bara avundsjuka! Enligt mig finns det 2 olika vägar som alla väljer i livet, antingen vara sådan som gläds åt andras lycka och framgång eller den som hela tiden är avundsjuk och måste försöka förstöra för de som har det bättre! Jag har valt motsatsen än vad denna tjej har och jag tycker du verkligen ska ta dig ett snack med henne/honom och sedan fortsätta med din Underbara blogg för den förgyller min dag :)

2010-07-22 @ 00:30:05
Postat av: Matilda

Vilken idiot! vad arg jag blir att det finns sånahär personer! man har verkligen inte mer rätt att hoppa på någon bara för att det är via internet och inte irl! Men det verkar finnas många dumma människor som tror det!:(

skittråkigt att du ska ta bloggpaus, hoppas att du kommer tillbaka till bloggen iaf. Ha det bra!

2010-07-22 @ 02:13:36
Postat av: Emmaria

Vad trist! Hoppas du väljer fortsätta blogga. Du är en av mina favoriter=) Kram

2010-07-22 @ 08:53:26
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Varsegod men så sant du verkar vara en toppen tjej och älskar din blogg så hoppas som sagt inte du lägger ned bloggandet men visst är de så ledsamt att de ska finnas då negativa och sjuka människor men ärligt så mår dom inte bra för vem skulle annars bete sig så.ANT är de ju en tjej de som är tråkigt är att man ska vara så här bättre vi tjejer håller ihop och stöttar varandra ist för att försöka trycka ned. ram

2010-07-22 @ 10:03:59
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: linda

"Your haters are just your obsessed lovers."......

2010-07-22 @ 16:16:39
URL: http://exlusivetaste.webblogg.se/
Postat av: Anonym

skit verkligen i dumma kamentarer tilda!! tänk på att det är vad dina vänner och din familj tycker som räknas inte någon falsk idiot:)

puss elina

2010-07-22 @ 18:48:19
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: rajesh

Nice post. Look forward to following your future postings. For videos and posts about Bhajans and Bhakti visit http://hariom.tv/bhakti/ . YouTube channel is http://www.youtube.com/hariomtv

2010-08-14 @ 06:30:32
URL: http://hariom.tv/bhakti/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0