in my miu miu bag.

Gomorgon lovers! Blev en tidig uppgång för min del imorse, mattis skulle köras till landvetter för trippen hem till Grekland kl 03.30 inatt! Åh nu vill jag också åka... fy tusan så jag längtar hem! Just one week to go! Sen är jag där igen, saknar allt och alla så mycket! Saknar dig redan päski! :( Nu ska jag strax ut på min dagliga morgon prommis, men först tänkte jag att ni skulle få kika in i min väska.... hur intressant det nu kan vara! haha
Passfodral från Louis Vuitton
Glasses från Louis Vuitton
Plånka från Mulberry
Ipod med swarowski stenar
Gloss från Victoria Secret
Försvarets hudsalva
Eight hour cream från Elisabeth Arden (can´t live without!)
Mobil från blackberry med snöre från Wivianne Westwood

Kommentarer
Postat av: Svar från Nathalie.

Goodi goodi, tror mån eller ons blir bäst... Vad passar dig tuss? Hoppas ni får så mysigt i helgen!! pusseli

2010-07-02 @ 09:06:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Ninna

hejsan!

Kommer du och hälsar på Florran innan du åker ,vore superkul om du kunde komma .Du kommer inte att tro det är samma häst.

Kramar Ninna

2010-07-02 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0