finally home.

Godmorgon lovers! Jag är hemma, hemma i mitt älskade hus & Grekland.. Landade på eftermiddagen igår med lite förseningar från Munchen! Tog ett skönt dopp i poolen så fort vi steg innanför dörren, mikael hade mojiton kvar, (bra jobb!) och solen sken som aldrig förr! Kan det bli bättre? Jag älskar att vara hemma igen, det är helt fantastiskt skönt! Klart som tusan så saknar jag redan mina älskade och finaste vänner plus min fina familj, men ni kmr ju snart hit, eller hur? Nu ska jag käka lite frulle, sen bänka mig i solstolen tillsammans med dom andra, bilder kmr ikväll! Puss
Jag & Milo saknar dig syrran! Puss
Ni kan fortsätta ställa frågor, dom svarar jag på i slutet av veckan!

Kommentarer
Postat av: sussiluss

hej jag undrar hur en vanlig vecka ser ut för dig när du är hemma i grekland? kram

2010-07-13 @ 09:16:56
Postat av: sis

ÅÅÅ JA SAKNAR ER OCKSÅ!! MEN NU HAR NEDRÄKNINGEN BÖRJAT IGEN! LAAAAABO <3

2010-07-13 @ 09:30:11
Postat av: lina

Hur kommer det sig att du hamnade i grekland? Är din kille därifrån? Jobbar han där? :)

2010-07-13 @ 12:15:15
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 14:36:28
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: anonym

alltså vad gör du hela dagarna?!?! fattar inte hur du kan fördriva tiden utan vänner och familj?

men verkar som du har det bra iaf! :D

kolla gärna in min blogg, handlar om min bröstoperation jag snart ska göra!! :D

2010-07-13 @ 15:05:08
URL: http://jagochminabrost.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jobbar du med något ? :)

2010-07-13 @ 15:07:16
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Michan

Vad härligt det låter.

2010-07-13 @ 15:29:35
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du verkar ju trivas väldigt bra i Grekland så jag undrar vad du saknar mest från Sverige, om man bortser från familj och vänner? Kram

2010-07-13 @ 16:04:41
Postat av: Lisa

Hej, jag undrar hur lång du är?

2010-07-13 @ 17:01:56
Postat av: Anonym

bryr du dig mycket om folks utseende?

Du verkar vara en sån hilmla härlig tjej, men alla i din omgivning se nästan oförskämt bra ut!



(ta det på rätt sätt :)

kram emma

2010-07-13 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0