Clarins.

Måste tipsa er om en ny super produkt jag hittat! Solskyddsolja från Clarins spf6 till b åde kropp & hår! Kan ju inte bli bättre, eller hur? Du skyddar både kropp & hår samtidigt! Bara spraya på och du är redo för en dag i solen! Min dior spf15 åker alltid med ändå, solen är stark dessa dagar! Kom ihåg det! Den tar även om du skyddar dig! Dessutom behåller du din bränna längre! Better! Nu pyser jag till stranden!
Okej, nu skippar vi taskiga kommentarer & sån tråkig skit! Let's be positive! Du som skriver elaka & taskiga saker, skippa det! Jag får ändå alltid tag på dig! Bara så du vet! Och ni alla andra, tack för era fina kommentarer, ni är ju för härliga, kul att ni gillar bloggen så mycket! Jag blir alldeles varm inombords! Kramar Tilda
Update: Ngn av er läsare som har g11:an som camera? Jag behöver verkligen en lektion i hur den fungerar, vart självutlösarn sitter (därav inga outfitbilder!) och hur man får klarast bilder? Känns som att mina bilder blir ganska suddiga just nu... Please help me!

Kommentarer
Postat av: Mal&Mel

Fick du hjälp med att hitta vem ip-adressen tillhör?? Puss o kram snygga du

2010-07-22 @ 10:32:58
Postat av: :) Sofia

Visa den här personen att du inte slutar att blogga pga honom/henne , då får hon/han som de vill . Jag tycker att du har en jätte bra blogg och har följt den sedan du låg uppe som veckans blogg .

Ha en toppen dag !

/Sofia

2010-07-22 @ 11:41:36
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Sabina (makeupartist)

Hej Tilda! Vad kul att du tänker fortsätta blogga :) Elaka människor finns överallt, tyvärr! Bry dig inte om elaka kommentarer, dom är bara avundsjuka på dig ;)

Skulle fråga vilken du tycker är bäst Diors eller Clarins solskyddsolja, om du fick välja?? Ha en fortsatt bra dag.. :D

2010-07-22 @ 12:14:17
Postat av: Lina

Jag blev jätteledsen första gången jag fick en elak kommentar. Från en människa som jag inte har en aning om vem det är. Jag säger som du, man lägger ut hela sitt liv och tycker man inte att det är intressant så behöver man ju inte läsa just den bloggen!

Jag gillar din blogg jättemycket och hoppas du fortsätter!

Hoppas du har det underbart i solen!

Kram

2010-07-22 @ 14:03:03
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: CK.

ROCK ON darling...

2010-07-22 @ 14:56:49
Postat av: Karin

Du är en störtskön tjej.Skit i det där packet..dom där avundsjuka...

2010-07-22 @ 15:15:14
URL: http://ellasmammasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mal&Mel, yes det fick jag!! :)

Sabina, tack! Om jag fik välja utav dom två så fÅr det bli diors. Men dom är helt olika... clarins är oljigare i konsistensen, diors är mer fast! Men plusset med clarins olja är att du kan skydda dina stackars hårstrån samtidigt så även dom får sig en kur i solen! :)

LINA, jag vet, det är inte alls kul! Tack så hemskt mkt! :)

Karin, i will! :)

2010-07-23 @ 09:16:06
Postat av: andrea

hej! jag håller med, den som skrev kommentarerna är bara avundsjuka, och helt knäpp, så strunta i dem. jag blev jätte ledsen när jag såg att du kanske skulle sluta, för älskar din blogg, har följt den sedan den var veckans blogg, min absoluta favorit, roligare än Kensas tycker jag faktiskt. så när jag såg att du lagt upp ett nytt inlägg, så "skrek" jag faktiskt jaa he he :P älskar din blogg, och din stil :) ha en underbar dag Kram!

2010-07-23 @ 17:08:45
URL: http://andreaedanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0