Snow walk.

Godmorgon solstrålar! Idag är jag väldigt pigg, trots en partykväll igår! Tog det väldigt lungt, och var hemma redan innan klockan hunnit slå ett! Var väl inte den bästa partykvällen jag stött på! Men var fruktansvärt härligt att träffa mina små loppor igen, banani & limpan! Som jag har saknat er! :) Mina fina små prinsessor!
Nu sitter jag och käkar frulle och ska strax ta ut lilla clesson på promenad runt munksjön, ska svänga förbi min fina moster mia och ta en kaffe! :) Har inte sett henne sedan senast jag var hemma, så ska bli muspus!
I eftermiddag ska vi fika med mamma mygga o lilla kusin flingan som nyss fyllde 6 månader, ska pussa ihjäl dig flingis!:) Sen ska jag på synkontroll, har haft spännings huvudvärk nu varje morgon under en längre tid! Så tror det är något med synen, hoppas nästan jag får glasögon, för har hittat ett par riktiga ¨tilda¨glasögon! Så snygga!
Förresten, blev vinst igår på bortaplan för älsk & co. mot Roma, gott jobbat! :) Så nu är Roma utslagna!
Nu ska jag hoppa i uggsen och ge mig ut i snön! Later
Frulle, en halväten pizza som är till dig lovisen, o min fina banani! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Weeeyyy!! Älskar din blogg!

2010-02-26 @ 12:12:31
Postat av: Anonym

För det första är du en av de vackraste tjejer jag sett ! Sen jag upptäckte din blogg går jag in på den varje dag för att inspireras av din underbara klädstil. Skulle vara kul om du berättade hur du fixar ditt hår, sminkar dig och skönhetstips :) /en läsare

2010-02-26 @ 13:08:44
Postat av: Nikki

Jag älskar den också!!!

2010-02-26 @ 13:09:02
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Madelen Z

Eyy inte jag som är Madde där uppe, haha. Kul att du har skaffat blogg vännen så man vet vad du pysslar med. Hoppas du har det bra hemma i Jönis. Puss skruttis

2010-02-26 @ 14:47:16
Postat av: Anonym

Men vad kul att ni gillar bloggen! Gör mitt bästa! :)



Men åh nu blev jag helt rörd, gulle! Du har gjort min dag med den fina kommentaren! Ett inlägg kmr om smink, skönhet och hår! Håll ut!

2010-02-26 @ 19:28:16
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0