Sephora.

Kom nyss hem från golden hall som är ett stort shopping center inne i athen. Har varit en minst sagt intensiv dag! Två shopping tokiga tjejer, och massa affärer kan bara sluta på ett sätt, dvs en hel del shopping! Va säkert inne i sephoras butik i timmar och spanade in alla produkter och allt smink. Fick med mig några godbitar därifrån! Bla. ett body pink glitter, som du använder på kroppen, så fint när du är brun! Sen ett ögonglitter, självklart också i rosa! Jag ÄLSKAR  ju rosa! Sen även Burberrys parfym the beat, perfekt vardagsparfym!
När vi ska ta bilen hem så skriker nina i rulltrappan ner, titta tilda, LÖSGODIS!!!
Jag blev såklart överlycklig, för har aldrig sett det här innan! Köpte givetvis med mig en proppfull påse hem!
Nu ska vi krypa upp i soffan, kolla på tv och trycka gotte! Uppdaterar senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sophie

Är nog inne på din blogg minst fem ggr om dagen för att kolla om du har uppdaterat Thilda, super kul att läsa. Bara det att jag blir sjukt avis på dej och Grekland, vill bara ta mitt pick och pack och komma ner till dej... Saknar dej jättejätte mycke..

Din älskade Kusse <3

2010-02-21 @ 05:45:42
Postat av: Anonym

men lilla tottis, vad roooligt att du är inne o läser vad lilla kusin vitamin pysslar me om dagarna!!! JAG SAKNAR DIG massvis! Det är dags att komma hit nu!!! =) boka resa! är du inte ledig ngt nu då??? loviis u

2010-02-21 @ 10:20:24
Postat av: Madde

Hej, vilken fin sjal? Var är den köpt??

2010-03-01 @ 23:19:48
Postat av: Anonym

hej madde! Scarfsen kommer ifrån zara! :) kramis

2010-03-02 @ 08:05:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej, tack för svaret! Tråkigt nog bor jag inte nära en zara butik så jag vet inte hur jag ska lösa detta, ska försöka få tag på en på något sätt.



Ps: Ignorera alla negativa kommentarer, det kallas kvinnlig avundsjuka, så sträck på dig å skit i idioterna!



Kram kram

2010-03-08 @ 13:37:48
Postat av: Madde

Ringde just runt till zara i sthlm. gbg, malmö, de hade tydligen reat ut den för 56 kr så då gick den åt. Nu när vintern snart är över i Sverige så kanske du har planer på att göra dig av me din..jag köper den jättegärna, önskar mig en sådan till min födelsedag så jag skulle vara superglad om jag kunde få köpa den.

2010-03-08 @ 17:58:11
Postat av: Anonym

du kan få ta över min i sommar:) Kram tilda

2010-03-09 @ 08:26:24
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack tack tack tack!

Släng gärna in ett inlägg här när du tröttnat på den, kollar inte min mail ofta =)

/

Kram

Madde



2010-03-09 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0