Last day in Sweden.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering idag men har mest legat i sängen och dragit mig! Blev lite för mycket av det goda igår och idag mår jag som jag förtjänar! Blir en stooooor skål godis sen och en bra film på tv:n!
Min moster, mats och kusinerna var här igår kväll, mycket mysigt!:) Fick dom två första twilight böckerna av dom, någon som läst dom? bra? Jag ÄLSKAR ju filmerna! Snart ska jag ta en promenix i blasket, lite luft är min enda räddning idag! Hörs senare! Imorgon åker jag förresten hem till Grekland igen, till mina prinsar! Som jag saknar er nu:( Trött kram

Kommentarer
Postat av: CK.

Du har så rätt så rätt sessan min, har aldrig mått sämre, haha, men kul hade vi :) Love you, ta hand om dig i Greece, hälsa lille milosson o MB! Pussistussis

2010-03-01 @ 07:22:50
Postat av: Anonym

ringer dig imorgon gumman, love you to

2010-03-01 @ 19:31:06
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0