kifsias.

Godmorgon sunshines!
Klev nyss upp, vi hade ställt klockan på nio för att vara uppe senast halv tio för att tanken var att vi skulle upp till gymmet innan frukost, men vi blev för lata. Usch har varit jätte dålig på att träna den sista veckan, får skylla på allt folk som varit här, men nu när vi blir själva igen så blir det hårdträning! Gym, gym gym! Nu sitter vi iallafall med lite frulle, smoothies och ägg! Perfekt start på dagen!
Idag är det Ninas sista dag här, såååå tråkigt! Jag vill att hon ska stanna längre, tiden går ju så fort när man har kul.
Vi ska in till kifsias idag, det är en stoooor shoppinggata, där det finns allt. Lite kul att visa allt som vi har här i Grekland. Vi har ju mest gått på stan här hemma i Glyfada! Fast den är ganska stor den med och här finns också allt. Men kul att besöka lite annat också!
Nä gott folk, nu fick jag bråttom! Slänger in lite bilder när vi kommer hem igen! Hörs då!
Min syster och mille i somras!

Kommentarer
Postat av: mami..

Min andra fina dotter..<3

2010-02-20 @ 22:35:18
Postat av: Anonym

kifissias heter det :)

2010-02-20 @ 22:58:00
Postat av: sis

åå vad ja saknar de, sommar och er! svedala är i snööökaooos! =(

2010-02-20 @ 23:07:14
Postat av: Anonym

ja mamis!!!

ok, vad bra! då vet jag det!!! =)

åh jag saknar snö, haha=) misskiss

2010-02-20 @ 23:10:16
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0