Glasses.

Var ju och kollade min syn igår, och jag hade samma som innan, brytningsfel.
Har ju ett par läsglas sen innan, men ville ju så gärna ha glasögonen som jag spanat in. Så jag köpte dom ändå!
Dom skickas ner till athen, för dom skulle iväg och det skulle sättas in rätt glas! Tänk piloter och guld! Älskar dom! :)
Fick även med mig ett par helt nya svarta solglas från ray ban! Dom hade inte ens plockat upp dom än, men mandis sprang iväg för att visa dom, hon vet precis vad jag vill ha! Har ju dom klassiska wayfarersen redan och älskar dom, men dom här var lite större, lite maffigare och svin coola! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du de ursnygga solglasögonen och vad kostade de ? :)

2010-02-27 @ 13:22:37
Postat av: Anonym

Jag köpte dom på optiker ullström! Dom kostade 1900 kr!! :)

2010-02-27 @ 14:16:22
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0