Flowers.

God morgon alla små troll! Hoppas ni har sovit lika gott som jag?!
Inatt kom min älsk hem ganska sent, men vi bestämde oss ändå för att ställa klockan och kolla på Sverige-Finland i os hockeyn! Tror ni att vi kom upp? om ens vaknat? NEJ! Varken jag eller M har ens hört klockan ringa! Vi måste ha sovit väldigt gott! :) Nu sitter jag iallafall här i soffan, me mille sovandes i knät och en stor kopp svart kaffe och en stor skål med färska jordgubbar! Solen strålar starkt utanför och himlen lyser blå! Ska ut till solstolen strax, och läsa ut min bok elsas mode!
Det går i såna perioder för mig med att läsa böcker, ibland läser jag flera om dagen, ibland går det månader innan jag ens öppnar en bok! Läser ni mycket böcker? :)
Hörs senare lovers. Puss
Förresten så vet jag att världens bästa mormor läser bloggen! Jag älskar dig mormor Birgitta!

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Haha vi ställde också klockan men ingen av oss orkade röra en fena! Gud så mums det ser ut med jordgubbar och sol- GIVE ME!

Kramar

2010-02-22 @ 09:56:00
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vi har inte ens hört klockan ringa! :) mm det är mkt mums! kom hit så kan vi sola o äta jordgubbar ihop! kramar tilda o mellsson

2010-02-22 @ 10:04:41
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Det hade jag gääärna gjort, Killer har ju eget pass så han kunde ju följa med ;) Tihi.

2010-02-22 @ 11:03:26
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0