early morning.

Godmorgon!
Nu gick vi alla tre nyss upp, sitter och äter en god frukost med tända ljus! Jag skymtar en klarblå himmel o solen tittar fram högt upp bland bergen! Naturell grekisk youghurt med nötter och varma hallon blir det till frulle, smarrigt! Idag gott folk kommer min Nina hit och hälsar på! Ska bli så fantastiskt kul! Ska hämta henne på flygplatsen vid två tiden, sen ska vi direkt ner till stan, shoppelishoppa och ta en god drink ute i solen! mmm.
Det är livet det! Nu ska jag käka upp här och sen blir det storstädning, måste ju vara fint här hemma när vi får besök! Slänger upp en ¨dagens¨senare! Hörs då!

Kommentarer
Postat av: sis

å ja önskar jag kunnat komma ja också!! Miss&Kiss

2010-02-17 @ 09:04:23
Postat av: Anonym

shit vilken grym blogg. kan du inte berätta lite mer om dig själv, vem är du och vad gör du? varför bor du i grekland? kram

2010-02-17 @ 10:48:39
Postat av: Anonym

Men tack så hemskt mkt! Vad glad jag blev! Kul att du läser bloggen. Jag slänger upp ett senare inlägg om det! Kramis

2010-02-17 @ 11:05:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: moster mia

-12 grader in sweden, avundsjuk på er.Tuva hälsar tillbaka till er och till vovsingen.Hon är urprickig har vattkoppor stackarn/Kram

2010-02-17 @ 12:17:51
Postat av: Anonym

Härlig hund du har! Vad är den för ras?

2010-02-17 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0