off to the airport, next stop is sweden.

Ska alldeles strax puttra till flygplatsen för att flyga till Sverige en sväng över jul, huuu så skönt det ska bli att träffa min fina lilla familj o mina fina vänner! Som jag har saknat dom. Har bokat min Greklands resa också, åker hem dit den 17:e december, måste kolla till huset, julklapps-shoppa och sola såklart! ;)
Bag: LV Boots: Burberry Fur: Zara Jeans: GT Hat: Canada Goose Tshirt: Alexander Wang


Bekväm och skön flygoutfit! Förresten, ni som mailat mig angående jackorna som jag skulle sälja. Lottade för ni var så många som var intresserade. Har mailat er och om ni fortfarande är intresserade så hör av er. Annars kör jag om lottningen! Later Aligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte fira jul i Sverige ? :)

2010-12-08 @ 12:09:54
Postat av: Anonym

Såg en gammal bild på dig från 2008 på någon vimmel bild, du måste ha gått ner en massa, hur lyckades du? tycker du ser så smal och fin ut nu på alla bilder jag sett.



Kram

2010-12-08 @ 16:56:56
Postat av: Anonym

Jo jag ska fira jul i sverige, menn åker till grekland innan! :) 5 korta dgr blir jag där! Krams

2010-12-09 @ 08:40:25
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du har sett den bilden ja, jag skrattar högt åt mig o syrran varje gång jag får syn på den, vi ser ju hur roliga som hellst ut! Guuuud så dålig bild. Jag ser egentligen större ut på bilden än vad jag var,(konstig vinkel!) men större än idag var jag iaf. Jag har börjat träna regelbundet, ute och powerwalkar, äter nyttigt och tänker helt annat än vad jag gjorde då! Inte lika mkt fest som då (då var det i princip fest alla dgr på dygnet!) Börja träna och ät rätt! Då går allt och man mår såååå mkt bättre. KRAMS o good luck!

2010-12-09 @ 08:43:33
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0