levis 501.

Häromveckan sprang jag in på Urban Outfitters på jakt efter dom perfekta höga jeansshortsen. Jag är kräsen när de kommer till höga byxor, rumpan kan ju ofta se katastrofal ut. Håller ni med? Till min lycka satt dock dessa som ett smäck, perfekt slitning och sådär härligt, jävligt snygga. Levis 501:or, tack för de! I vintertid slänger jag på ett par strumpisar inunder, en liten vit romantisk blus och bryter med en grå kavaj. TADA!
Lots of inspiration in this pic, i want to be right there, at that place, right now.

alltså förlåt. Igen. Jag orkar inte ta fram kameran så de får duga med phootobooth ett tag till.

Nu ska ja försöka ta mig ur min sovkoma, men fan vad skönt de är att bara vara ibland, släppa allt.
Snart ska jag ge mig ut på en långis med hundarna, busa i snön, göra snöänglar och bara andas frisk kall luft. Men först ska ja fortsätta läsa om Coco Chanel & Christobal Balenciaga, modehistoria när den är som bäst!
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga! Älskar jeansshorts!

2010-12-19 @ 15:23:26
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se/
Postat av: Cajsa wennerberg

snälla kan inte du skriva om hur du blir sådär gyllenbrun på vintern, är det brun utan sol?

Och hur gör du för bästa effekt!



Så tacksam för svar!

Blek trogen läsare :)

2010-12-19 @ 15:37:43
Postat av: Oda

Fin :)

2010-12-19 @ 15:56:28
URL: http://odame.blogg.no
Postat av: Matilda

Åh vad är det för super mysig bok du läser som handlar om blandannat dessa två? Den ser super fin ut!

2010-12-19 @ 16:21:20
Postat av: Anonym

Tack va snälla ni är! Cajsa, läs senaste inlägget så får du svar på din fråga! :) matilda, boken är en modehistoria bok som heter Vintage! Den är verkligen urmysig, och speciellt intressant då den ger oss en inblick i hur mode var under tidigare årtionden!

2010-12-20 @ 12:22:13
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Juliette

Heej :D Vad heter boken du läser i detta inlägg? :)

2010-12-22 @ 15:02:20
URL: http://alexandrajuliette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0