christmas-gifts.

Har precis kommit innanför dörren, har varit igång sen kl. 10 imorse för att leta julklappar och fixa ärenden! Några klappar fick jag iallafall gjorda! Nu ska jag krypa upp i soffan med mina älsklingar Milo och Cleo! Dom är kelesjuka så det sjunger om det! Senare blir det träning med mamis på sportlife. Later




baggyjeans: Ralph Lauren Tshirt: Alexander Wang Jacket: Weekday Wedges: Nelly

Sprang in på MONKI här i stan tidigare idag och fann några godbitar, jag är mucho nöjd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du inte vart skorna är från? Inte tillräckligt dyra eller från något fint märke? Du skriver ju alltid ut annars, som tex förra outfiten där du hade burburry bootsen. Inte illa menat men har märkt att det lite är så ibland

2010-12-09 @ 16:16:26
Postat av: Anonym

Sorry, skorna kmr från nelly, glömde att skriva ut det! felet är tillrättavisat, jag handlar lika mkt budget som lyx! :) Kram

2010-12-09 @ 23:04:27
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: anna

Kan du inte snälla visa vad du hittade på Monki? Jag var inne där i Jönköping häromdagen men jag hittade inte så mycket tyvärr..

2010-12-10 @ 06:33:40
Postat av: Anonym

Anna, finns ju massvis av snygga plagg på MONKI! Visar mina köp därifrån senare idag! Kram

2010-12-10 @ 12:38:31
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: julia

snyggt, jättefin blogg! :)

2010-12-15 @ 21:23:30
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0