Big ben.

Jag är avis på mammas&pappas köks-klocka! Kan vara den snyggaste och (största!) klocka jag sett. Den skulle ju göra sig så himla bra hemma i vårt hus i Grekland, lite svårt att få med mig den bara...




(klockan är större än vad den ser ut som på bilden!)

Nu ska jag och mamma strax till stan, ska bara dricka ur mitt kaffe! Vi ska fixa ärenden och köpa julisklappar! Outfit bild kmr senare. Förresten, bokade resan till hemmet & Grekland igår, den 17: åker jag! Hej så länge!

¨my parents kitchen watch, big and beutiful is my style! I love it, do u? I want to take it with me to greece but i dont now how, it would fit perfectly in our house there!¨


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan kmr från SIA!

2010-12-14 @ 10:06:05
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0