all about the skin.

Skinn, skinn och lite mera skinn! Jag är totalt förälskad i just den här outfiten! Vet inte vad det är, mest mörkt men med ett otroligt uttryck och en ¨cool¨ känsla! Bär min nya tisha idag, like it a lot!

kör på mina overknee stövlar, kan hända att jag får byta. Ute är det nämligen så förbaskat KALLT! Ska strax puttra iväg till solsiden och käka thailändskt med Josse innan matchstart! Ha en trevlig kväll lovers!

Kul och titta på bilderna från förr i inlägget under och från idag! vad man förändras. Coolt!

¨Run the whole outfit based on the skins today! Will soon go and eat with Josse, later the game starts! Gogogo! Fun to watch and compare current images with the post below, what you grow and become ¨older¨.

Kommentarer
Postat av: josefin

taack, det tog en jäääkla lång tid. haha :) nu måste jag hoppa i något varmt. vad tusan ska man ha på sig? så man inte fryser ihjäl..



t-shirten är sååå snygg. jag måste nästan köpa jag med. den är perfekt, minst sagt. skinn ska det va!



ses snart :) kraaam. jag är hungrig! hoppas du hittar dit nu. hehe.

2010-12-01 @ 18:34:23
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: stine lustig østmo

hej, Du bör på Lerkendal i kväll?

2010-12-01 @ 18:36:10
Postat av: josefin

och joo, de finns makeup store här :) kan förklara vart de ligger när vi käkar mr chuoong :) kramis

2010-12-01 @ 18:41:15
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: Sari

Riktigt snyggt!

2010-12-01 @ 19:05:40
URL: http://reborn.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Shit va snyggt!! Du har en så grym stil Tilda.. Stövlarna va grymt snygga. är de nya?

2010-12-01 @ 21:44:15
Postat av: Ida

Hej! Fin blogg du har. Kan man inte få en närmare titt på din förlovningsring?

2010-12-02 @ 14:01:42
Postat av: Fia

Hallå snäckan!

Det är så himla kul att se foton där du spexar till det lite..

När de kommer lite i följd och man kan se hur kläderna sitter i olika "poser"..

De känna så naturliga och roliga.

Mer sådana foton... <3 <3 <3

2010-12-02 @ 17:51:06
Postat av: Anonym

tack fina fia! :)

2010-12-07 @ 12:50:56
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0