yesterdays.

Gårdagens outfit! Hoppade i mina nya höga svarta kostymshorts, till det en enkel men ack så snygg sidenblus! Kilklackarna i lack kommer från Dolce&Gabbana och absoluta favoritväskan från Chanel herself! Enkelt men så classy! Nu ska vi ner till stan en sväng, käka lunch och så tänkte jag visa er mitt Glyfada, låter det bra? Vill ni se?





Shit vad tiden rusar förbi, nu har jag bott här i Grekland i ett år och det känns snarare som en månad eller två! Jag har verkligen ¨the time of my life¨här, träffar nya människor som jag aldrig kommer sluta upp kontakten med, hittar på saker som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, besöka nya länder osv, listan kan göras lång! Men sen finns det såklart saker som jag saknar varje dag, min familj och mina vänner... varför är ni så långt ifrån mig? Jag ÄLSKAR er så högt och saknar er varje dag!

Kommentarer
Postat av: sis

MISS U!!! <3<3<3

2010-08-19 @ 11:46:46
Postat av: Sofia

Jättebra blogg!



Tips, om du gillar Vogue så har Nordic Art House hundratals Vogue tavlor till bra pris som man köper på nätet! Det är tavlor av klassiska covers från Franska Vogue. Det kan man hitta på nordicarthouse.com, kolla in dom är jättefina...



Ha det bra!

2010-08-19 @ 12:00:16
URL: http://www.nordicarthouse.com
Postat av: sofie

Men jaa, sluta bo så långt borta!!!! Fast ifall du kommer hit så ta med dig solen!!! :)

2010-08-19 @ 12:04:34
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte zooma din förlovningsring o skriva lite om den? vart den är köpt osv.behöver tips??

SNÄLLA

2010-08-19 @ 12:20:48
Postat av: Stella

Jaa äntligen få se se vackra Glyfada :) kul att du kommer visa, har längtat! Sist jag var där var det så himla vackert!

2010-08-19 @ 12:50:36
Postat av: Madelene

Supersnyggt! =))



En liten nyfiken fråga, pratar du grekiska? =)

2010-08-19 @ 13:36:50
Postat av: Anonym

hur länge ska du bo där?



kram anna

2010-08-19 @ 13:38:53
Postat av: Mami

<3<3<3.. Vi SAKNAR och ÄLSKAR dig också!!!

2010-08-19 @ 13:50:22
Postat av: Sabina (makeupartist)

Wow snygg outfit! Vill mer än gärna se Glyfada, så bara fram med bilder ;)



När jag tittade på bilderna på ert hus så fastnade jag för det fina överkastet och kuddarna i ert sovrum,, var är dom köpta??

2010-08-19 @ 14:58:46
Postat av: Jennifer

Gillar! Enkelt är oftast snyggast, o me love dina skor...

2010-08-19 @ 15:27:46
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: stickan.

...inte längre bort än ett telefonsamtal maggy!

2010-08-19 @ 15:52:14
Postat av: malin

Hej Mathilda:)

Vad heter modellen på din chanel och vad ligger priset på?? Ska nämligen göra en beställning på den väskan av en kompis som ska iväg och resa. Kan inte hitta varken pris eller modellnamn på Chanels hemsida:S



Du har en jättefin och inspirerande blogg! Fortsätt så!! Massa kramar

2010-08-19 @ 17:47:45
Postat av: Anonym

Syrran, miss u more!

Soppis, jag lovar, i bring the sun! :)

Min ring har jag förklarat i ett tidigare inlägg! Leta upp! :) Min är med tio små diamanter på var sida om den stora i mitten, ringen är i vitguld! :) Finns liknande i både budget/lyx i lävsorterade smyckes/juvelaffärer! Lycka till!

Madeleine, nej jag pratar inte grekiska, men förstår mig på en del meningar & ord! Man lär sig när man hör folk prata det konstant!

Sabina, överkastet & kuddarna i mitt sovrum kmr från Zara home!

Stickis, jag veeeeet! Call u :) <3

Anna, det vet man aldrig, min man har ett sånt yrke, men på kontraktet är det tre år till!

Malin, maila mig istället så förklarar jag för dig där vad priset ligger på och vilken modell jag har!

Mami, älskar dig och saknar diiiiiiiiig

2010-08-19 @ 20:14:13
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kan jag få låna dina ben? Bara en vecka? :D

2010-08-22 @ 23:17:30
URL: http://elabelabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0