Vamos.

Let's go, nu kör vi på som vanligt igen i ett herrans tempo, o cómo? Förlåt för dåligt och ganska trist bloggande dom senaste dagarna! Men nu är det bättring på mig och fullt ös! Inatt körde jag min älskade muffi till flygplatsen, nu är jag själv (ingen små musffs som kmr uppför trappan!) och jag saknar er alla redan så mycket! Hur ska detta gå? Jaja, tar några dagar och sen rullart på igen! I love u honeybuns!


Mina älsklingstjejer Fabiana & Mariela



Bilder från igår kväll på Marielas födelsedagsfirande! Happy b-day honey!

Nu ska jag hoppa upp, slänga ihop en brakfrulle till mig och älskling som snart kommer hem från träningen! Det var inte igår vi i lugn & ro käka frulle tillsammans... jag ska njuta och ge min hubba en xtra puss! Gomorrn gott folk!




Kommentarer
Postat av: Emma Lee

gud vad underbart, jag älskar grekland ska dit på söndag! jag har alltid sagt att grekland eller spanien är mitt drömland, vet bara inte hur ja ska få ett bra jobb där :( grym blogg du har!!

2010-08-17 @ 11:58:52
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0